Acer Aspire M7711, een goede PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou ik voor de Advanced Power Infinity gaan. Die kaart is goed, niets aan veranderen.
Hoogstens een andere voeding van een goed merk kopen en die inbouwen, maar dan ben je er ook wel..

Die is dan weliswaar goedkoper omdat er geen OS bij zit, maar voorlopig zou ik op Windows 7 gaan werken en dan in juli een Vista editie kopen waar je een gratis upgrade naar Windows 7 bij krijgt.
Of je moet al een originele Windows CD hebben liggen (geen OEM recovery cd) en die gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
De processor van de linker en de videokaart van de linker zijn allebei veeel beter. Het voordeel ook is dat er een msi moederbord in zit en niet zo'n standaard acer ding. Ik denk alleen dat er bij de rechter nog geen besturingssysteem zit!
 
bij de rechter zit juist wel een OS, bij de linker niet...
 
Die linkerpc is inderdaad een stuk geschikter.
Ik hoop dat de voeding een beetje aardig is.

http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00677975
Hier staat trouwens dat er een 500W in zit. Ik mag hopen een Coolermaster 500W.
Vraag het anders even (bel ze morgen even op).

Ik denk niet dat in de Acer-pc, waar je dit draadje mee bent begonnen, een betere voeding zit. Dus het is vast wel in orde.
De videokaart is dik beter. De processor is beter.
De prijs is ongeveer gelijk.

Er komt wel nog Vista bij:
http://www.computerland.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00607904
 
Hallo allemaal,

dank nogmaals voor reacties. Maar ik heb gelezen dat de voeding best belangrijk is voor een computer. Gisteren wist ik eerlijk gezegd niks van de voeding. Kan iemand mij ook uitleggen waar de voeding in je pc zit en welke de beste zijn?

Ik heb gebeld en het is een Coolermaster 500W.

De computer wordt geleverd met alle drivers op CD vanuit de fabriek en windows XP kan prima geinstalled worden. Ik wil namelijk geen windows vista!

Ga over 2,5 week een computer kopen, op dit moment ziet de AP Infinity er als beste koop uit.
 
weer zo'n iemand die geen vista wil, omdat ie er aan moet wennen :confused:
Vista is zo erg niet. Al moet je wel de ultrabeveiliging uitschakelen....
En dan heb je gewoon een mooier xp. Alleen de filebrowser is anders (en blijf ik lastig vinden)
 
Hmm misschien dat ik wel voor vista ga, ooit. Maar dan is windows 7 er al...
En nu heb ik nog 3 keys liggen voor windows XP sp2 =) Die legaal zijn en alles.

Maar misschien dat ik de overstap moet maken, ben er alleen nog niet uit of ik de AP Infinity moet aanschaffe of nog even verder moet kijken...
 
Tja. als je geen vista wilt, dan kom je alleen maar goedkoper uit. Dus geen probleem :)
 
Maar dit systeem is dus best goed voor de prijs? Hier kan ik de komende 4 jaar wel mee vooruit?
 
Ja hoor.
Je weet natuurlijk niet hoe hard de ontwikkeling de komende jaren gaat, maar je kan er zover ik nu kan zien een behoorlijke tijd mee doen.
 
Bedankt voor de specifieke uitleg! Het punt is, voor mij is een winkel als Dixons of Computerland veel dichterbij en gemakkelijker dan websites zoals Alternate. Ik heb nogsteeds twijfels bij dit soort websites i.v.m. garantie, leverheid ect ect. Kan iemand mijn overtuigen dat websites zoals alternate betrouwbaar zijn?

Dank

Goede ervaring met Alternate al is het inmiddels weer een tijd terug.
Kreeg het gevraagde netjes thuis.
Ook HD die ik maar niet goed aan de praat kreeg.
Wij hebben heel wat heen en weer gemaild, men nam echt de tijd, en er uiteindelijk uitgekomen.
Maar een ander kan weer een mindere ervaring hebben, dat kan ook met een winkel om de hoek.
 
Eergisteren heb ik de Acer pc-gekocht M7711
Ben zeer tevreden.
Werkt lekker soepel.:thumb:
€ 700,-- (bij BCC)

Jammer dat Acer geen draadloos toetsenbord en muis standaard bijleveren.
En van een knappe gebruikaanwijzing hebben ze bij Acer nog nooit gehoord.
Er zitten b.v. 2 plaatsen in het front van de PC waar je een Sata harddisk in kan schuiven.
Ik denk voor Backup functie?
Maar hoe je hier gegeven op zet en weer vanaf haalt.
geen idee (NOG)
:evil:
 
Tjah, typisch Acer :confused:
De hardware is goed, weinig op aan te merken, maar dingen als support, manuals enzo gaan standaard fout. En naar mijn idee wordt het niet echt goed in elkaar gezet en nemen ze er ook niet echt de tijd voor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan