Sinds kort zijn op mijn computer de achtergrondkleuren verdwenen die je ziet bij rijen en kolommen. Bijvoorbeeld als ik naar het overzicht van mijn statistieken kijk, of ook in Windows Live Mail. Meestal zijn de rijen om en om voorzien van een lichte achtergrondkleur, zodat de rijen makkelijker van elkaar te onderscheiden zijn. Maar sinds een week of twee zijn die verdwenen. Geen idee waarom.
In Windows Live Mail staat er altijd een kleurtje onder het onderwerp van het mailbericht dat ik in het venster daaronder aan het lezen ben, maar ook die is verdwenen.
Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar een herstelpunt in de computer, maar hij geeft telkens aan dat hij dit niet heeft kunnen uitvoeren.
Kan iemand mij helpen????
Alvast bedankt!
In Windows Live Mail staat er altijd een kleurtje onder het onderwerp van het mailbericht dat ik in het venster daaronder aan het lezen ben, maar ook die is verdwenen.
Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar een herstelpunt in de computer, maar hij geeft telkens aan dat hij dit niet heeft kunnen uitvoeren.
Kan iemand mij helpen????
Alvast bedankt!