achterliggende jpg templates worden zichtbaar tijdens laden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cako

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2009
Berichten
32
hallo,

ik had een vraag over templates. ik heb via de index.htm editable regions op de divs geplaats maar nadat ik een aantal sites heb gemaakt uit het template is de index template voor 1 sec nog te zien als ie aan het laden is voor de nieuwe (pagina) foto(div). dit heeft een hele lelijke effect op de hele site. hoe zou ik tijdens het laden van die nieuwe pagina de achterliggende templates onzichtbaar kunnen maken? dat je bijvoorbeeld alleen de achtergrond kleur ziet?
 
Je editable region moet je in je template maken. (en niet in je index.html) En je template hoef je niet up te loaden.
Mvg
 
Je editable region moet je in je template maken. (en niet in je index.html) En je template hoef je niet up te loaden.
Mvg

als ik een nieuwe template maak dan pakt ie automatisch de css van de index.html waar ik de divs al een achtergrond jpg heb gegeven. de achtergrond moet zwart zijn maar dat lukt niet omdat er in de css al achtergond jpg's zijn gegeven voor de divs. ik dacht effe aan een dubbel css met 1tje met zwarte achtergrond:cool:
 
Ik denk dat ik je probleem begin te begrijpen. Je moet kiezen, het is het een of het ander, je kan als achtergrond geen jpg hebben en ook nog eens een zwarte achtergrond.
In css heb je drie mogelijkheden een inline, ingesloten in het document of in een apart stijlblad dat wordt gekoppeld.
Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan