ACPI/CMP0101 *CMP0101 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topcat2108

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2011
Hallo Allemaal,

Ik heb een Toshiba Satellite S1900-303 daar heb ik Windows XP home op geïnstalleerd.
Maar ik mis een driver van een onbekend apparaat ik weet in middels dat het om deze gaat ACPI/CMP0101 *CMP0101.

Ik heb al op google en Toshiba website gezocht daar kan ik verder geen driver vinden.
Ik heb ook diverse programma's gedownload om de driver te laten checken maar dat gaf geen resultaat. Ik heb er twee screenshots bijgevoegd van het onbekend apparaat misschien dat iemand kan helpen met tips of waar ik die driver kan downloaden of andere tips.

Alvast bedankt Topcat

Bijlagen

• myphoto.jpg
    myphoto.jpg
    67,4 KB · Weergaven: 60
  • myphoto(1).jpg
    myphoto(1).jpg
    98,1 KB · Weergaven: 53
Goedemorgen,

Denk dat je toch hier de driver vandaan moet halen. Heeft met je power management te maken.
Zie bijlage.

Bijlagen

• Toshiba.PNG
    Toshiba.PNG
    14,9 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Ik heb op die site gekeken maar daar staat de laptop niet tussen, maar ik weet wel dat de accu kapot weet niet of dat er mee te maken heeft want heb ook het probleem dat de hardwareschakelaar rechts aan de zijkant van de netwerkkaart niet reageert als ik hem uit en zet en de handleiding staat dit niet beschreven

heb ik gekeken had het fout gedaan maar ga zoeken of die driver kan vinden

dat is hem dat probleem is nu opgelost dan doet nog steeds de wlan het niet terwijl die geïnstalleerd maar hij zegt dat de hardwareschakelaar uitstaat die staat wel op on en in de handleiding staat ook niet dat hij erop zit maar hoe kan ik zien of die wlan kapot is of niet denk dat die kapot is

Hoi ,

Zie dat er ook nog een console driver is zou deze eens proberen zit maar even mee te denken hoor.

die console driver heb ik geïnstalleerd maar dat heeft geen effect maar hoe kan ik zien of dat wlan en schakelaar niet kapot zijn dat betwijfeld ik dus

Hoi,

Lijkt mij dus en mechanische schakelaar die werkt of werkt niet ,zie je niet op je scherm bij aan/uit zetten hier krijg ik dan een rode streep in beeld door de w-lan

Laatst bewerkt:
die zit aan de zijkant boven de dvd speler hij shuift wel maar het lampje voor gaat niet aan de software zegt hardwareschakelaar radio uit terwijl hij op on staat

Kijk ook even in je BIOS of daar niet een wireless optie in zit die is uitgeschakeld. Je krijgt dan namelijk dezelfde foutmelding (vaak)

Hoi,

Wat gebeurt er als je op de Fn toets plus f9 drukt?

Laatst bewerkt:
Als het goed is zou deze driver het gewenste resultaat moeten leveren (Toshiba e-power utility).

Hopelijk werkt het.

Tijs.

Thijs dat kan niet installeren helaas zegt dat het niet op mijn systeem kan maar dat probleem van ACPI is ook al opgelost.

de netwerkkaart is denk kapot daar ga ik wel vanuit want heb de nieuwste wlan drivers

Hoi,

Ik geloof om dit zeker te weten zou ik nog even met deze contact op nemen je weet nooit misschien heeft die nog limineus (of zoiets) idee.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan