Actieve pictogrammen uit system tray

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi Buffy, ik heb precies gedaan zoals je opgaf.
Ben blij met het feit dat al die ouwe vermeldingen nu verdwenen zijn, maar het probleem is helaas gebleven. Ik heb wel het pijltje terug maar opnieuw staat er een hele rij pictogrammen op niet-actief terwijl de bijbehorende processen in taakbeheer wel staan vermeld.
 
Dat ziet er leuk uit, ik wist niet dat er zoveel mis kon zijn met je taskbar.
Dat enable/disable systray programmaatje, zou dat alle verdwenen niet-actieve pictogrammen terugbrengen?
 
Pictogrammen terug

Mijn pictogrammen zijn weer terug, het pijltje is weer terug, de opgave van niet-actieve pictogrammen klopt ook weer.
Ik ben ervan overtuigd dat het iets met mijn netwerk te maken heeft. De problemen zijn begonnen nadat mijn buurjongen iets aan de instellingen had veranderd. Ik heb nu opnieuw mijn twee computers in het netwerk gezet en mijn pictogramproblemen zijn opgelost.
:cool: :D
 
Ja goed hè. Ik zou nou alleen zo graag willen weten hoe dat komt. Welke instelling is dat.
Kortom: WAAROM??
:eek:
 
Als je het topic ook door zou lezen zou je het antwoord op je vraag of het opgelost is zelf kunnen vinden:
Witchy zei:
Mijn pictogrammen zijn weer terug, het pijltje is weer terug, de opgave van niet-actieve pictogrammen klopt ook weer.
Ik ben ervan overtuigd dat het iets met mijn netwerk te maken heeft. De problemen zijn begonnen nadat mijn buurjongen iets aan de instellingen had veranderd. Ik heb nu opnieuw mijn twee computers in het netwerk gezet en mijn pictogramproblemen zijn opgelost.
:cool: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan