Active-X besturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluys

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Berichten
936
Bijna bij iedere website die ik bezoek komt de melding dat de active-x besturingselementen niet kunnen worden geladen. De pagina ziet er dan helemaal anders uit. Ik heb al gekeken bij m'n beveiliging maar daar staat alles ingeschakeld. Aan wat kan dat liggen?
 
Ik dacht dat dat doordat je Java niet had, of die flash, zet voor de zekerheid toch dit erop..Flash
 
als ik deze probeer te downloaden krijg ik de melding dat de huidige beveilingsinstellingen niet toestaan dat dit bestand gedownload wordt. Weeral staat alles in orde bij beveiliging???
 
ik weet al waarom........


Je hebt niet de bevoegdheid..Dus log in als beheerder.

Suc6:thumb:
 
Raar, ik ben wel beheerder, vroeger werkte het al altijd onder deze account, ik heb trouwens geen accounts enkel beheerder.
 
Hmmmmmm:(
Effe denke....
Open IE naar tools, internet opties, tabblab,security (beveiliging, staat engels bij mij), misschien in de instellingen. zet alles laag.
Verder zou ik het niet weten:rolleyes:
 
Geplaatst door RealTurk
Hmmmmmm:(
Effe denke....
Open IE naar tools, internet opties, tabblab,security (beveiliging, staat engels bij mij), misschien in de instellingen. zet alles laag.
Verder zou ik het niet weten:rolleyes:

Het raarste van al is dat het op zeer laag staat. Als ik wil downloaden komt erop dat de huidige beveiligingsinstellingen niet toestaan dat het bestand gedownload wordt.
 
Ik heb de hulp bijgeroepe van google, en heb iets gevonde, het heeft met de certificaten te maken

''Foutmelding: De ActiveX-besturingselementen op deze pagina kunnen niet worden uitgevoerd.
Probleem: Als u probeert te migreren of SKG-Online binnen te gaan, komt de melding : Door uw huidige beveilingsinstellingen kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd.

Oplossing 1 : Hoogstwaarschijnlijk is het certificaat SKG Software CA niet geladen. Controle doet u door in IE de menu-optie extra, Internet-opties te kiezen. Hier klikt u op het tabblad Inhoud en kiest u voor certificaten. Bij het tabblad Tussenliggende Certificate Authorities horen 5 certificaten van SKG te staan. Als u op deze link klinkt kunt u het bewuste certificaat downloaden.

Oplossing 2: U kunt eventueel ook nog proberen alle benodigde ActiveX-componenten te laden doorhier te klikken.

bron
 
Of misschien tóch een instellingsfout?
Ga in IE-->Extra-->Internet-opties-->tabblad Beveiliging;
klik op Standaardniveau en daarna op Toepassen en op OK

Als het dan nog steeds niet werkt, zul je waarschijnlijk via tabblad Beveiliging-->Aangepast Niveau een en ander moeten wijzigen in de ActiveX-opties. Dit is echter niet helemaal zonder gevaar, voor je 't weet heb je een Trojaan en/of andere rotzooi te pakken.
 
Laatst bewerkt:
Thnx, door de tip van nannete werkte het, kheb voor zekerheid toch maar es die certificaten gedownload.
 
Mooi dat het gelukt is; zou je nu nog even de status op "Opgelost" willen zetten? Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan