Active X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harry van Beerendonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2000
Berichten
2
Ik probeer foto's te uploaden naar kruidvat maar krijg de melding als ik programma wil laden dat er iets fout zit met active X. Dit zou niet geladen zijn of ik zou opgegeven hebben het niet te vertrouwen. Kan nergens iets vinden in mijn instellingen wat fout zou zijn. Volgens een kennis heeft het te maken met Java wat door microsoft (dus windows xp) niet meer ondersteund zou worden.

wie weet raad??
 
Welkom op Helpmij:) Dit zegt Microsoft er zelf o.a. over:

Controleren of Actief uitvoeren van scripts, ActiveX en Java niet zijn geblokkeerd

Controleer of Internet Explorer of andere programma's, zoals antivirusprogramma's of een firewall, niet zijn ingesteld op het blokkeren van scripts, ActiveX-besturingselementen of Java-applets. Actief uitvoeren van scripts, ActiveX-besturingselementen en Java-applets worden uitgeschakeld via het beveiligingsniveau Hoog in Internet Explorer. Standaard wordt door Internet Explorer 6 en sommige versies van Internet Explorer 5.x voor de zone Sites met beperkte toegang het beveiligingsniveau Hoog gebruikt. Standaard wordt door Microsoft Windows Server 2003 voor de zones Sites met beperkte toegang en Internet het beveiligingsniveau Hoog gebruikt. Als u de beveiligingsinstellingen voor de huidige webpagina in Internet Explorer opnieuw wilt instellen, gaat u als volgt te werk:

1. Start Internet Explorer.
2. Open het menu Extra en klik op Internet-opties.
3. Klik in het dialoogvenster Internet-opties op Beveiliging.
4. Klik op Standaardniveau.
5. Klik op OK.

Raadpleeg de documentatie bij het antivirusprogramma of de firewall waarmee u werkt om vast te stellen hoe het gebruik van scripts, ActiveX en Java-applets kan worden ingeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan