ActiveX

Status
Niet open voor verdere reacties.

B.Kat

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2001
Beste mensen,
Ik zit met het volgende probleem, wanneer ik op bepaalde sites iets wil downloaden krijg ik steeds de volgende fout melding :
Door Uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActivX besturings elementen op deze pagina niet worden uitgevoerd.enz.enz.
Daarna staat het processor gebruik op 100% en gebeurt er verder niets tot ik Cntr>alt > del doe en proces beeindig..
Eerdere vragen omtrent ActiveX in dit forum heb ik ook bekeken en bepaalde dingen uitgevoerd maar ik kom steeds niet verder. Wat moet ik verder instellen om van deze fout melding af te komen.
Vr,gr, B.Kat

Dan zou je activex toch moeten toelaten om het downloaden te kunnen bewerkstelligen. Het is eenmaal niet anders. Natuurlijk kan het toestaan van activex nadelige gevolgen hebben, maar het is het een of het ander. Activex (zoals Java applets) zijn gewoon benodigd om iets tot uitvoering te brengen.

Dennis.

Beste Dennis,
Je schrijft over toestemming geven . maar hoe doe ik dat?
Ik kan niets meer wanneer de PC bezig is na de fout melding ,alleen maar Proces beeindigen.
Ik kijk uit naar de volgende post.
Vr.gr. B.Kat.

Eerst maar eens kijken of dit via je instellingen opgelost kan worden:

Ga in IE>Extra>Interntopties>Tabblad Beveiliging;
klik op Standaardniveau, zet de schuif op Normaal en klik op Toepassen en op OK.

Als dit niet helpt zou je de betreffende sites kunnen toevoegen aan de Vertrouwde websites op hetzelfde tabblad:

Klik op Vertrouwde websites, dan op rechthoekige knop Websites en dan kan je de URL's kopiëren en plakken.
Zet de schuif hier ook op Normaal en vink het vakje bij Serververificatie etc. aan.

Laatst bewerkt:
Nanette,
Alles uit jou post toegepast maar geen verbetering ,
dus alles weer teruggezet naar orgineel.
Ik wacht verder af of er nog andere oplossingen komen.
Toch nog even een vraagje : Kan het ook door de Firewall in het Adsl modem kunnen komen ?

Vr.gr. B.Kat.

Dat is makkelijk uit te vinden dacht ik: zoek een vertrouwde website waarvan je niet kon downloaden, zet je firewall (tijdelijk!!) uit en kijk of je nu wél kunt downen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan