Ad-aware pro 2007

  • Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
INSTELLING IN AD-WATCH PRO 2007
--------------------------------------------------------
Kan mij ook nog iemand vertellen hoe ik mijn "COOKIES " kan behouden zodat die niet bij
elke reboot zijn verdwenen en dat ik dan weer al mijn inlognamen en wachtwoorden moet invoeren. Ik heb het zo ingesteld als volgd > Ad-Watch knopje rechtsonder > go to settings > TrackSweep > en onder het rijtje van Internet Explorer heb ik ze allemaal staan aangevinkt alleen niet " COOKIES ". Onder de button "STATUS " linksboven - Realtime-Protection heb ik de cookies op (OF) dus uit gezet, als ik de pc opnieuw opstart staat bij TrackSweep het vinkje weer gewoon ( terug ) aan!!! weet daar iemand raad mee. Hoe kan ik mijn cookies bewaken en bewaren tegen dit onheil. :evil:

Groetjes, @xa.
 
Nee jammer genoeg niet die gebruik ik zelfs al jaren, maar dit is andere koek. Het moet makkelijker zijn maar dan zie ik toch wat over het hoofd. Iedere keer die cookies weg en iedere keer maar opnieuw inloggen daar word je gek van. bedankt voor je reactie, samen komen we er wel uit.

Groetjes @xa
 
maar het prog is het wel het zelfde dus als Ad-Aware SE Personal ondankt het probleem met de cookies want dna neem ik hem ook en dan tja die coockies daar vind ik wel een oplossing voor dan

maar dit prog kan gewoon met een antivirus programma samen werken?
 
Heel bijzonder, Ad Aware 2007 scant op adware of spyware en zou je cookies niet moeten kunnen legen.
Hier werkt ie goed.

Weet je zeker dat je geen andere programma's hebt geinstalleerd die de cookies legen ?

Verwijder Ad aware 2007 eens en kijk dan of je het probleem nog steeds hebt. Zo ja, wordt dit toch door een ander proggie gedaan.
 
Ja hij heeft bij mijn eerste installatie alle cookies verwijdert vandaar dat ik hier al eerder een vraag over hebt gesteld. Graag zou ik aan ( Jozo ) en ( Loonytune ) willen vragen of het mogelijk is hoe jullie de instellingen van " Realtime Protection " en " TrackSweep " in Ad-Watch hebben ingesteld ( kleine omschrijving of shreenshot) als dat gaat. Ik vind het vreemd dat het vinkje iedere keer word teruggeplaats in " Realtime Protection " voor de cookies, als dit zo hoort had ik dit graag geweten. ( binnenkort zal de nederlandse taal wel komen ) tenminste dat hopen we dan. Bedankt voor jullie snelle reactie we wachten af.

En voor "" davepower", ja het programma werkt perfect samen met elk AV programma.

Groetjes, @xa.
 
AD Watch start hier niet automatisch op bij de opstart en AD Aware 2007 draai ik op een moment dat ik dit zelf wil.
 
Hoi Jozo, lees dit even en kan je me dan zeggen hoe jij dit hebt ingesteld staan.

Graag zou willen vragen of het mogelijk is hoe jij de instellingen van " Realtime Protection " en " TrackSweep " in Ad-Watch hebt ingesteld ( kleine omschrijving of shreenshot) als dat gaat. Ik vind het vreemd dat het vinkje iedere keer word teruggeplaats in " Realtime Protection " voor de cookies, als dit zo hoort had ik dit graag geweten.
( binnenkort zal de nederlandse taal wel komen ) tenminste dat hopen we dan. :shocked:


Groet, @xa.
 
Ik kan je helaas niet helpen, ik gebruik de gratis versie van Ad-Aware. het enige wat realtime aanstaat bij mij is m'n virusscanner en dat is voor mij voldoende.
 
Hallo Loonytune en Jozo, jullie zijn ook vroege vogels. Maar nu even mijn vraag, ik heb aangegeven dat ik deze ook steeds uitvink (OF) bij STATUS om mijn cookies te behouden maar deze word steeds weer aangevinkt als ik de pc opstart.?


INSTELLING IN AD-WATCH PRO 2007
--------------------------------------------------------
Kan mij ook nog iemand vertellen hoe ik mijn "COOKIES " kan behouden zodat die niet bij
elke reboot zijn verdwenen en dat ik dan weer al mijn inlognamen en wachtwoorden moet invoeren. Ik heb het zo ingesteld als volgd > Ad-Watch knopje rechtsonder > go to settings > TrackSweep > en onder het rijtje van Internet Explorer heb ik ze allemaal staan aangevinkt alleen niet " COOKIES ". Onder de button "STATUS " linksboven - Realtime-Protection heb ik de cookies op (OF) dus uit gezet, als ik de pc opnieuw opstart staat bij TrackSweep het vinkje weer gewoon ( terug ) aan!!! weet daar iemand raad mee. Hoe kan ik mijn cookies bewaken en bewaren tegen dit onheil. :evil:


Groetjes, @xa.
 
Hoi, ja dat is de gemakkelijkste weg naar het einde, ik wil gewoon dat Ad-Watch werkt zo als hij het moet doen! dus ook opstarten met windows. Daar is de beveiliging van Ad-Aware toch op gebaseerd, met de opstart komt net de zooi binnen vandaar die Protection wat Ad-Watch je geeft van af de start.

groet, @xa.
 
Als je een opties veranderd hebt in Ad Watch zou je een melding moeten krijgen bij het afsluiten van de PC.
Waar klik jij dan op? Op Yes of op No
 
Hoi Loonytune, daar moet ik eerlijk in zijn, dit gaat zo snel dat ik niet eens de kans krijg het fatsoenlijk te lezen wat jij daar aangeeft. Een ding weet ik zeker het popup scherm komt er wel (eens). Zal proberen het te achterhalen of ik op Yes of NO kan klikken, maar het gaat onzettend snel.

Groetjes, @xa.
 
Ik heb hier Ad-Aware 2007 geinstalleerd en uitgeprobeerd.
Ik meen dat je ook een probleem had met het minimaliseren van Ad-Watch toch?
Is jou "versie" wel goed?

Ik had hier geen last van en ik heb er ook geen last van dat de instellingen die ik neerzet er niet meer staan zodra er opnieuw is opgestart. Dus alles blijft staan zoals ik dat wil.

Na 2 dagen alles uitgeprobeerd te hebben vind ik dat die Ad-Watch erg veel CPU gebruik heeft en ook het proces van Ad-Aware 2007 krijg ik in taakbeheer te zien ook al draait Ad-Aware op dat moment niet.
Dit vind ik weer onnodig en dus uitgeschakeld.
Ik lees hier veel over op internet dat heel veel mensen hier last van hebben trouwens.

Nu start Ad-Watch niet meer automatisch op en Ad-Aware draai ik handmatig.
Al met al ga ik terug naar Ad-Aware SE Pro.
 
Ja, van de SE versie, maar ik heb geen problemen hiermee met de 2007 versie en jij wel.
Lekker ingewikkeld zo hè. Hahaha.

Ik had je toch geschreven hoe het moest in de versie van 2007?
Of werkt dat bij jou niet dan.

Daarom vraag ik je, is die versie van jou wel goed, omdat het én de Ad-watch niet minimaliseer én de cookies opruimt terwijl je dat niet wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan