INSTELLING IN AD-WATCH PRO 2007
--------------------------------------------------------
Kan mij ook nog iemand vertellen hoe ik mijn "COOKIES " kan behouden zodat die niet bij
elke reboot zijn verdwenen en dat ik dan weer al mijn inlognamen en wachtwoorden moet invoeren. Ik heb het zo ingesteld als volgd > Ad-Watch knopje rechtsonder > go to settings > TrackSweep > en onder het rijtje van Internet Explorer heb ik ze allemaal staan aangevinkt alleen niet " COOKIES ". Onder de button "STATUS " linksboven - Realtime-Protection heb ik de cookies op (OF) dus uit gezet, als ik de pc opnieuw opstart staat bij TrackSweep het vinkje weer gewoon ( terug ) aan!!! weet daar iemand raad mee. Hoe kan ik mijn cookies bewaken en bewaren tegen dit onheil. :evil:
Groetjes, @xa.
--------------------------------------------------------
Kan mij ook nog iemand vertellen hoe ik mijn "COOKIES " kan behouden zodat die niet bij
elke reboot zijn verdwenen en dat ik dan weer al mijn inlognamen en wachtwoorden moet invoeren. Ik heb het zo ingesteld als volgd > Ad-Watch knopje rechtsonder > go to settings > TrackSweep > en onder het rijtje van Internet Explorer heb ik ze allemaal staan aangevinkt alleen niet " COOKIES ". Onder de button "STATUS " linksboven - Realtime-Protection heb ik de cookies op (OF) dus uit gezet, als ik de pc opnieuw opstart staat bij TrackSweep het vinkje weer gewoon ( terug ) aan!!! weet daar iemand raad mee. Hoe kan ik mijn cookies bewaken en bewaren tegen dit onheil. :evil:
Groetjes, @xa.