AD Digitalekrant App

franciscusc

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
106
Ik heb een abonnement op de AD-digitale krant. Op al mijn apparaten (telefoon Android en een oude I-pad) werkt het prima. Tot voor kort ook op een wat nieuwere I-pad (paar jaar oud). Op deze I-pad vraagt de App in te loggen op mijn account. Als ik dat doe, krijg ik uiteindelijk het bericht "Oeps er is iets mis gegaan, probeer het later nog een keer". Dat kan je blijven doen tot je een ons weeg. Het wachtwoord is correct.. Omdat de App wel op alle andere toestellen werkt, ga ik ervan uit dat het te maken heeft met de instellingen op de betreffende i-pad. Zo ja, waar moet ik dan zijn in de instellingen van deze i-pad? Als ik de digitale krant open via de website van het AD dan kan ik de krant wel lezen.
 
Dit is typisch een geval van een 'useless errors' waarbij het zoeken is naar een speld in een hooiberg, wat precies de oorzaak is. Je kan kijken of een ander up-to-date apparaat wel werkt.

En anders is de enige oplossing om contact te zoeken met het AD, en het probleem en de tijd en datum daarvan door te geven. Dan kunnen hun IT'ers wel de log bekijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan