Adaware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
allereerst natuurlijk hartelijk dank voor alle berichten over de update's van Ad-aware, maar ik vraag mij nu toch echt af of we bij iedere update (zeker omdat ze zo'n beetje om de dag / twee dagen komen) middels de helpmij geinformeerd moeten worden. Ik denk dat alle belanghebbenden inmiddels wel door hebben dat er om de dag of zo een update komt en zeker degenen die in deze thread zitten.

Tel daarbij op het gelazer rond het dataverkeer van de helpmij, waarna ik mij afvraag of het nog handig is om berichten te posten over weer een volgende update van adaware .............................?/

het staat er ook al bij..(Mededeling: NIET MEER POSTEN)
ben het wel met je eens ivm data verkeer

Geplaatst door joyrider
het staat er ook al bij..(Mededeling: NIET MEER POSTEN)
ben het wel met je eens ivm data verkeer

Sorry, ik zie dit nergens staan en zolang ik geen bericht van een moderator krijg dat het beter is om geen updates meer te posten zal ik het gewoon blijven doen. :evil:

Groetjes,

Pieter

Mijn Ad-aware scant niet meer goed. Bij c:\volume_information\restore blijft ie hangen. Hij zegt dat ie scant, maar na 2 uur issie nog bezig. Hij moet door +/- 13 GB in totaal.

Pieter
mocht dat het geval zijn vraag dan mod rechten aan voor dit sectieonderwerp , plaats deze in een sticky en sluit deze, hebben wij ook op soccerquest, bij het bij houden van standen, krijg je alleen de standen ed, deze verwijder je en plaats de nieuwe, alleen de E-mail notificatie werkt volgen mij niet bij het wijzigen van een sticky

Geplaatst door Pieter Arntz

Sorry, ik zie dit nergens staan en zolang ik geen bericht van een moderator krijg dat het beter is om geen updates meer te posten zal ik het gewoon blijven doen. :evil:

Groetjes,

Pieter

van mij is het goed hoor ..het stond bij alle topic's...ik heb er ook baat bij ( bij de update's)

Hoi XP_PC,

Sla die folder maar over. Dat zijn je herstelpunten, daar wordt je toch niet wijzer van en het kan inderdaad enorm lang duren.
Kijk wel even of je de nieuwste build (162) hebt, staat rechtsonder in het AAW scherm.

@Pasbeer,

Als gezegd, ik wacht wel een reactie van een mod af.
Ik kan me nuttelozere posten herinneren dan de update van een veelgebruikt security programma.

Groetjes,

Pieter

Op de een of andere wijze vind ik het prettig om te lezen dat er updates zijn en welke spyware-defs zijn toegevoegd. Bovendien kan je naar dit topic verwijzen als men twijfelt of opgedane spyware in de definities zit, dat meldt Pieter er n.l. altijd bij, waardevolle info vind ik.

Even build 162 downloaden dan.
Instellen:
Tandwieltje bovenin > Scanning > Click here to select drives & folders en dan met behulp van de plusjes alles aanvinken wat je wel wilt scannen.
Als je veel mp3´tjes hebt vink dan ook aan Skip files larger then en vul daarachter iets van 2000 kb in.
Dan worden alle bestanden groter dan 2 MB overgeslagen.
Sorry voor het engels, maar mijn versie is er niet in het Nederlands. ;)

Groetjes,

Pieter

Ik zoek ff die nieuwe op.

Maar hoe zorg ik ervoor dat die mappen niet gescand worden? Het zijn verborgen mappen.

De nieuwe staat erop. De optie om grote bestanden over te slaan is grijs.
Ik zie al wat je bedoelt, system volume information en prullenbak staan nu uit :).

Geplaatst door XP_PC
De nieuwe staat erop. De optie om grote bestanden over te slaan is grijs.

@ XP_PC :thumb:

Welke versie heb jij?

@ Gezina en P@sbeer :love:

@ Joyrider

No harm done. Die mededeling was zeker net voor helpmij down ging?

Groetjes,

Pieter

Aan jou heb ik wat :p.

Maar ik do, uuh koop die dan wel even :). Lijkt me wel handig die optie.
:thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan