Adaware 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
update 20-04

(0R137 20.04.2003)
Nieuw:
Date-Regon (Generic Dialer), Ad-popper-Hijacker and SearchBarCash-Hijacker (aka Aupdate).
Aangepast:
ABCSearch\Browseraid, Global-Netcom and Net-Debit.

Reference Number : 0R137 20.04.2003
Internal build : 455
Total size : 302381 Bytes
Signature data size : 295775 Bytes
Reference data size : 6542 Bytes
Signatures total : 7095
Target categories : 8
Target families : 141

Groetjes,

Pieter

adaware

Hallo, ik gebruik adaware 6 pro.
Nou heb ik met Ad watch wat verkeerd gedaan.
Sommige programma's werken niet meer en opnieuw installeren werkt niet.
Wie weet hoe ik de instellingen weer orgineel kan zetten en hoe ik de geblokte "progjes" weer kan activeren.
Ik zeg wel ik ben een leek met dit programma, maar na het gebruik ervan is mijn computer een stuk sneller.
Bvd

Nee, die niet, ik heb KaZaA lite.
Wel bijvoorbeeld Say the time, (makkelijk progje voor afspraken) zeg de tijd nog wel, maar het belangrijkste, het waarschuwen voor afspraken niet meer, de hele weergave is ook weg.

Ad watch heb ik uitgezet, ik heb gewoon een stomme fout gemaakt.
Er staat not loaded.
Omdat de computer langzaam was heb ik alles maar geblokt, omdat ik dacht "wat ik nodig heb kan ik wel weer activeren". stom.
Bij filter staat alleen save.exe, en niet aangevinkt

Laatst bewerkt:
Ik begrijp, geloof ik, niet helemaal wat je gedaan hebt.
Als AdWatch niet draait blockt het ook niks.
Kun je eens proberen precies te vertellen wat je gedaan hebt.
Save.exe is trouwens iets dat je waarschijnlijk niet wilt gebruiken als je weet wat het is: http://www.doxdesk.com/parasite/SaveNow.html
Dat kan heel goed de oorzaak voor je trage PC zijn geweest.

Groetjes,

Pieter

Wat ik precies heb gedaan is.
Met ad watch alles uitgeschakeld.
Bij het opstarten zag je ook dat say the time WEL opstarte, maar was gelijk weer weg.
Ad watch uitgezet. Nog niet goed.
Say the time uninstal gebruikt, daarna opnieuw geinstalleerd. nog niet.
Ad aware eraf geprobeerd te halen, ging niet, miste een file.
Ik denk dat als ik adaware in zijn oorspronkelijke stand kan zetten en al de geblokte dingen kan terugzetten, een stuk verder ben.
Kan ik het opnieuw doen , maar dan beter opletten.

Dirk,

Er is een illgeale versie van AdaWare pro waarbij er problemen zijn met het bestand aawdebuglog.
Mocht je die hebben doe dan eens het volgende: download de gratis versie van Adaware van www.lavasoftusa.com Installeer deze en zoek daarna het volgende bestand op: C:\Program Files\Lavasoft\Ad-aware 6\unregaaw(.exe) dubbelklik erop en installeer i.p.v. AdWatch SpywareGuard
en SpywareBlaster

Is dit het programma waar je problemen mee hebt: http://www.provenio.ws/saythetime/ ?

Groetjes,

Pieter

ja, dat is 'm.
Dat andere heb ik gedaan, nou kom ik ad watch niet meer in.
AdWatch SpywareGuard
en SpywareBlaster kan ik niet vinden in de map.

Laatst bewerkt:
Het was ook de bedoeling dat je AdWatch niet meer in kwam. Met SpywareBlaster en SpywareGuard heb je die nergens meer voor nodig.

Dat van SpywareBlaster moet je even uitleggen: in welke map?

Ik heb geprobeerd je probleem met SayTheTime te reproduceren, maar dat lukt me niet.

Verwijder eens alle mappen van dat programma. Schoon dan je register op met
JV16 Powertools en installeer het dan opnieuw.

Groetjes,

Pieter

ja, gewoon geinstallerd, in de door lavasoft uigekozen map.
MAAR Say the time doe het weer.
Ik dacht altijd dat als je bij software een programma weghaal de sleutel ook weg is, maar dat moet je dus met JV16 doen.
Nou nog uitzoeken hoe ik adaware helemaal in moet stellen, want ik heb wat snelheid betreft heel wat gewonnen.
Verschrikkelijk bedankt Pieter.

Graag gedaan.

Even voor de duidelijkheid: SpywareBlaster en SpywareGuard zijn aparte programma´s, die niets met Adaware te maken hebben, en je beschermen tegen spyware. In het bericht (6 hierboven) heb ik de links gegeven naar de sites waar je uitleg en downloadlinks kunt vinden.

Groetjes,

Pieter

update 26-4

(0R138 26.04.2003) is now available.

Nieuw:
AD-Blaster(ESD), XXX-Toolbar(aka SearchIT\Switchbar\TinyBar) Hijacker, "Yahoostock"\Adtomi hit generator, Invictus MediaUpdate en diverse tracking cookies.

Bijgewerkt:
WeatherCast, MainPean, Piratos, Internet-billing-solutions-dialer, SaveNow, Alexa-Toolbar, IMIServer IEPlugin en BrowserAid (Quicklaunch variant toegevoegd).

Reference Number : 0R138 26.04.2003
Internal build : 473
Total size : 313554 Bytes
Signature data size : 306790 Bytes
Reference data size : 6700 Bytes
Signatures total : 7343
Target families : 146

groetjes,

Pieter

update 0R139 02.05.2003

Nieuw:
StarInstall, BroadCast-PC en NetRatings.

Bijgewerkt: MyWay-Speedbar, LOP, PStopper, PurityScan, CashToolbar, BrowserAid(Rundll16+MessageCenter Variant added), INPA Ltd. Dialer, HackerAG, Piratos, GlobalNetcom (2 variants), Central24-Dialer (3 varianten),EbAtes MoneyMaker, MainPean (4 nieuwe varianten),SubSearch, Ezula en WeatherCast.

Reference Number : 0R139 02.05.2003
Internal build : 493
Total size : 326175 Bytes
Signature data size : 319191 Bytes
Reference data size : 6920 Bytes
Signatures total : 7634
Target families : 150

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan