add-ons voor world of warcraft mogelijk maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

fsasfsas

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Beste allemaal

Sinds kort speelt mijn zoon world of warcraft en hij wil graag een add-on gebruiken. Ik wil dat graag met de hand installeren en dus geen gebruik maken van wowupdater of wowmatrix of een ander hulpprogramma ivm mogelijke infecties.

Ik heb de folder "interface" gevonden en daarin zit de folder "AddOns". Ik heb de door hem gewenste add-on in die folder gezet maar na het inloggen op world of warcraft komt hij op het scherm waar hij het character kan kiezen en daar zou als het goed is een button oid met "addons" moeten staan maar die staat er niet.

Kan iemand mij vertellen hoe we dat moeten regelen?

alvast met dank,

groetjes, Anjo

De addon ofwel uitbreidingen kan je toch gewoon middels de cd die je kreeg toen je de addon kocht installeren?

En de kans op een virus als je via de officiele weg download is nihil.

De addon ofwel uitbreidingen kan je toch gewoon middels de cd die je kreeg toen je de addon kocht installeren?

En de kans op een virus als je via de officiele weg download is nihil.

Het betreft niet een van de gekochte uitbreidingen; die hebben we inderdaad allemaal al op cd. Het betreft door spelers zelf ontwikkelde, gratis (en door WoW toegestane dus niet illegale) add-ons die je her en der kunt downloaden. Die kun je met de hand toevoegen (maar dat lukt dus niet). En om dat te doen zijn er ook kleine programma's en daarvan is het risico op infecties niet nihil dus dat wil ik liever niet doen.

Weet iemand hoe ik add-ons kan toevoegen aan wow?
groetjes, Anjo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan