Administrator machtigingen????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Als ik iets wil verplaatsen van mijn laptop naar een externe harde schijf krijg ik sind 2 dagen steeds de melding dat ik administrator machtigingen nodig heb en dat is knap irritant. Nu kom ik soms thuis en is er niets gebeurd omdat dit scherm er staat.
Dat had ik nooit, iemand die weet hoe ik dit kan voorkomen?
Adminstrator machtigingen.jpg
 
doorgaan drukken, omdat dit bestand iets speciaal heeft kom het daar door
 
Bedankt ga ik vanmiddag na mijn werk even doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er niets mee opgeschoten.
Ik moest ruim 500gb verplaatsen en nu kwam ik net thuis en was hij weer halverwege blijven staan omdat ik eerst weer op doorgaan moest klikken.
Nog iemand anders een tip hoe ik dat kan voorkomen?
 
Hoi !

Bij m'n link uit post #3 hoef je dus niets te verplaatsen !

Sorry, maar heb je een en ander wel uitgevoerd ?

Greetz,

Harry.
 
Ja ik heb bij de eigenschappen ook aangevinkt dat alle gebruikers alles mogen doen.
Maar vanmiddag heb ik 500gb aan bestanden verplaatst naar een harde schijf en toen er ong. 100gb verplaatst was ben ik weggegaan. Ik heb toen de topic op opgelost gezet want ik dacht dat het opgelost was. Toen ik echter weer thuis kwam was hij op ong. 4/5 gestopt en stond het schermpje er weer en moest ik eerst op doorgaan klikken.
Maar dat schermpje kan er toch ook niet zomaar uit zichzelf komen? Ik had het nog nooit eerder gezien.
 
het komt omdat hij om jou toestemming nodig heeft.
 
Het valt mij op dat er steeds word gesproken over administratorsrechten en nooit over beheerdersrechten. De administrator is de computerbeheerder. Met administratorsrechten kan met het systeem niet beheren.
 
Ja maar dat was nooit, stel je voor dat je met alles wat je op je computer of laptop verplaatst toestemming moet geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan