administrator-password

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkdedrent

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
ik was van plan om de recover cd van XP te gebruiken, om de computer dus in de oude staat van waarin ik hem heb gekocht terug te brengen.
maar nu word me gevraagd naar het administrator wachtwoord gevraagd, maar ik zou niet weten wat het is?
Het is dus niet m'n gebruikers naam, waar ik me mee inlog, want daar gebruik ik geen wachtwoord.
En bij mijn weten heb ik ook geen wachtwoord ingevuld bij het kopen van de computer.
wie o wie weet hier iets op?

In het aanmeldscherm type je in: administrator en het wachtwoord vak leeglaten.
Lukt dat niet dan ga je naar start>uitvoeren en typt daar in: control userpasswords2
Je kunt dan eventueel een nieuw wachtwoord instellen voor het administartor-account.

Geplaatst door r.vink
In het aanmeldscherm type je in: administrator en het wachtwoord vak leeglaten.
Lukt dat niet dan ga je naar start>uitvoeren en typt daar in: control userpasswords2
Je kunt dan eventueel een nieuw wachtwoord instellen voor het administartor-account.

Om dit te doen moet je wel met administratorrechten zijn ingelogd.

ik ben dus wel ingelogd, kan alles veranderen wat ik wil, ook het wachtwoord van de administrator, maar toch pakt ie het wachtwoord dan niet

start op met een win98 disk, als je die hebt, met CD ondersteuning, en gebruik nadien de CD

Gaat het niet gewoon om een wachtwoordbeveiliging op de CD? Een bijbehorend wachtwoord zal toch in de documentatie moeten staan die je bij je pc kreeg.

Probeer eens zowel naam als pass: administrator of admin

Al gewoon op oke geklikt zonder iets in te vullen !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan