adminpanel ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bwiggy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
2
hallo.

ik heb mijn eigen site maar heb steeds het probleem dat ik alles moet veranderen via nvu.

wat ik dus graag zou willen maken of miss iemand kunnen maken ,

een adminpanel : dat je via de website inlogt en dan via daar alles kunt veranderen of aanmaken ect. ect. is hier miss een progamma voor of een optie. ben niet thuis in het maken van een php. maar veder werkt mijn site via ftp : dus erig vervelend steeds via daar alles te moeten veranderne

MVG wesley


mocht er iets persoonlijks als reactie zijn of een aanbod : e-mail wesleytimmermans@msn.com
 
Hoi,

Ten eerste: welkom op het helpmij,nl forum!

Ten tweede: je kunt, als je geen verstand hebt van php, Wordpress downloaden. Dit is misschien wat jij nodig hebt.
 
Een admin paneel maken zoals jij dat voor je ziet is een heleboel werk.

Als je een website wilt leren maken zonder nvu moet je misschien gewoon xHTML en PHP gaan leren (er zijn genoeg tutorials op het web)

Tenzij je een paar duizend euro en een heel duidelijk plan van aanpak voor je admin paneel hebt, dan wil ik er wel eens naar gaan kijken ;)

EDIT: of idd een CMS zoals wordpress of joomla bekijken...
 
dankje..

oke bedankt..

dat is dus het probleem.

ik wil er best voor betalen maar heb ook geen geld boompje in men tuin helaas..


ik weet dat het moeilijk te maken is en daarom laat ik het liever over aan iemand die er meer in gespecaliseert is want als ik het zelf wil gaan maken dan komen er fouten in end an is het makkelijk om het te kraken en dat is dus wat ik wil voorkomen :::

ps wat bedoel je eigk met : http://wordpress.org/download/ want dat is me nog onduidelijk zitten veel php. tjes in maar wat ik er veder mee moet doen :confused:
 
Ik neem aan dat je een webhost hebt... Anders hebben we een probleem.

Je moet een mapje op je server aanmaken, noem hem: wordpress.
Plaats daar al die phptjes in, inclusief de mappen dit bij die phptjes in zitten.

Ga naar http://jouwwebsite.nl/wordpress waarbij jouwwebsite.nl jou site is.
 
Helaas zijn goeie programmeurs nogal duur aangezien het best een lastig beroep is (om het goed te doen, althans... prutsen kunnen heel veel mensen)

Je bent waarschijnlijk beter af met Wordpress.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan