Adobe Flash CS6 Taalpakket

Status
Niet open voor verdere reacties.

GNBroekhoff

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2013
Ha allemaal,

Flash CS6 (professional) is als standaardtaal op spaans ingesteld.
ik heb geen idee hoe ik de taal kan veranderen naar nederlands.
misschien heeft iemand een oplossing.

CS6 gebruik ik niet ( nog niet ! :D ) maar na installatie hoor ik dat je taal NIET meer veranderen kan, en dat ev. gewenste taal tijdens installatie moet je kiezen ...

MAARR :D kijk even ietsjes die zeer mooie en zeer duidelijke tip over hoe je Taal van NL naar Engels veranderen kan ( en andersom ook ! ! ) en ev. van Spaans ( hoe kom je aan spaans ??? ) naar Nederlands ..

KLIK -->> <<<---- LET OP ! ! op termen tw10428.dat.old en LET OP op tw10248.dat ! ! :D <<-- tw10248.dat is Nederlands dus ..:D

Kijk even die ook -->> http://www.claudia-angenent.nl/photoshop-cc-omzetten-van-nederlands-naar-engels/

Laatst bewerkt:
Het is de portable versie
dus gehackt met een andere installatie
van een of andere spanjaard

:d Ik weet niet of die portable volledig of niet is, ( liever volledig toch ?? :D ) maar volgens mij die code tw10248.dat als je daar inbrengt ( via register aanpast ! ) zal moeten in NL taal jouw CS veranderen ...
Ik ben ook van plan CS6 gebruiken en oefenen deze tip lijkt me zeer interessant ( maar kende ik die niet ! :D ) en kwam ik toevallig op YouTube tegen ..

P.S. Het maak nu niet uit of gehackt is ...:rolleyes: ( gehackte zaken behandelen we hier niet en dat moet je weten ook toch ) die tip hier is geen hacken !> ( >! ! ! ) en hier geven wij geen tips i.v.m. hacken ..

Laatst bewerkt:
Als u besturingssystemen wijzigt of een andere taalversie van een product nodig hebt, kunt u een productwissel of crossgrade aanvragen. U kunt naar de huidige versie van een product en naar een beschikbare taalversie wisselen.

Als u een oudere versie van een product hebt, moet u in plaats van een wissel een upgrade bestellen. Plaats upgradebestellingen rechtstreeks bij Adobe Sales. (Ga naar de Adobe-winkel voor uw regio voor contactgegevens.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan