Adobe flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.

frankjaco

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Hallo allemaal, Om de webfolder van Praxis te lezen moet A.F.Player geinstaleerd worden maar dat lukt mij niet.Wie kan mij helpen.Gr frankjaco.

Hoi,

Kun je wat meer informatie geven?
Krijg je een foutmelding als je Adobe Flash Player probeert te installeren?
Of lukt er iets niet bij de installatie? :)

A F Player

Als ik de webfolder van Praxis probeer te openen komt er een wit scherm met een rood kruisje in het midden.Als ik daar op klik opent het scherm om AFP te downloaden en te instaleren,daarna krijg ik de melding dat AFP met succes is geinstaleerd.Dan probeer ik de webfolder te openen, maar niks hoor.Als ik dan ga zoeken op mijn pc naar AFP vind ik ook niets. Ik werk met XP en IE7.De Praxis website geeft ook niet de mogelijkheid om de folder in een PDF bestand te opnen. Als je nog meer wil weten hoor ik het wel,doei

Dus als je naar Start > Configuratiescherm > Software opent, zie je geen Adobe Flash Player 10 staan?

Heb je Flash Player geïnstalleerd via de gebruikelijke website van Adobe? Probeer het anders nog een keer via deze website. (Google toolbar hoef je niet te installeren)
Eerst krijg je de gele balk met invoegtoepassingen en daarna moet je een scherm zien met de keuze of je Flash Player wilt installeren. Je moet daarna dan ook een filmpje zien om te controleren of je Flash Player werkt.

Afp

AFP is niet bij "software" te vinden en ook de gele balk op de download site van AFP vindt ik niet

Afp

Het is mij gelukt om AFP te downloaden via de site van downloads.phpnuke.org/nl/download.../. En ik kan nu folder van Praxis lezen. Toch vriendelijk bedankt voor Uw hulp.Mtvrgr .frankjaco:thumb:

Mooi dat het opgelost is, zou je a.u.b. de vraag nog willen aanpassen door rechtsonderaan deze pagina op "vraag is opgelost" te klikken? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan