Adobe icoon op taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Textra

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2004
Op mijn laptop waarop Windows Vista is geïnstalleerd verschijnt dagelijks eenmaal bij het opstarten bijgaand icoon op de taakbalk. Het met de rechter of linker muisknop erop klikken heeft geen enkel effect. Op een bepaald moment verdwijnt het weer om de volgende dag weer te voorschijn te komen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan voorkomen.
Groet
Hans

Bijlagen

• Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    14,9 KB · Weergaven: 30
doe eens bij start/uitvoeren type daar eens msconfig en staat daar iets van adobe?? bij opstarten??
daar kan je het eventueel uitzetten

Dat is waarschijnlijk gekomen nadat Adobe bij de nieuwste flashplayer een updater heeft bijgevoegd.
Deze uitzetten zal dit wel verhelpen.

In MsConfig bij opstarten heb ik het vinkje weggehaald bij C:\Program files\Common files\Adobe\Arm\1.0\AdobeArm.exe. Kan ik dit nu ook uit het register verwijderen?

Groet
Hans

Waarom zou je dat doen?
Uitschakelen en eerst controleren of dat het uberhaupt wel is, lijkt mij verstandiger.

Natuurlijk heb je gelijk. Ik zal nog een paar dagen wachten en als ik zeker ben dan kan ik nog altijd de regel uit het register verwijderen. Mocht het probleem zich toch nog voordoen dan kom ik hier erop terug. Bedankt voor jullie adviezen.

Groet
Hans

Ik persoonlijk zou niks uit het register verwijderen.
En ik zou geen goede reden kunnen bedenken waarom jij dat zou doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan