adobe reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

thea01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
goede morgen,

ik heb de nieuwste versie van adobe reader gedownload maar ik heb nu een heel vreemd probleem.als ik iets moet openen met adobe dan lukt dat ik kan het ook uitprinten en opslaan, maar als ik die site dan wil afsluiten blijft hij hangen en moet ik via control alt delete het programma afsluiten om weer verder te kunnen gaan.
wie zou weten wat dit voor een probleem zou kunnen zijn

alvast bedankt

thea

Geplaatst door thea01
goede morgen,

ik heb de nieuwste versie van adobe reader gedownload maar ik heb nu een heel vreemd probleem.als ik iets moet openen met adobe dan lukt dat ik kan het ook uitprinten en opslaan, maar als ik die site dan wil afsluiten blijft hij hangen en moet ik via control alt delete het programma afsluiten om weer verder te kunnen gaan.
wie zou weten wat dit voor een probleem zou kunnen zijn

alvast bedankt

thea

Welkom op Helpmij.:)

Betekent die quote, dat je met de oplossing van megabit niet verder komt?
Het programma al eens verwijderd(via configuratiescherm>software) en opnieuw geinstalleerd?

Welke Windows en Internet Explorer heb je?

Laatst bewerkt:
Ik heb dit probleem ook gehad. Je kunt ook gewoon op het forum zeggen dat je Engels niet zo goed is. Dat is veel makkelijker. Ik heb nog even gekeken en denk dat Acrobat openen in een nieuw venter een betere optie is. Dit kun je in Acrobat Reader als volgt instellen:

1. Start Acrobat of Adobe Reader.
2. Ga naar Edit > Preferences (zoiets als bewerken -> voorkeuren).
3. Selecteer 'Internet' in de lijst links.
4. Vink 'Display PDF in Browser' (PDF in browser weergeven), en klik op ok..
5. Start IE op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan