adresbalk is weg??help

Status
Niet open voor verdere reacties.

suusy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2004
hay allemaal,
mijn adresbalk is sinds 2 dagen opeens weg,nu had ik hier al gelezen dat het met het vinkje moet lukken,
maar bij mij staat alleen een vinkje bij beeld en standaardknoppen.
die zijn grijs en ik kan het dus niet aanklikken of veranderen.heb al van alles geprobeerd.
ik word nu een beetje wanhopig dus als er iemand is die dit kent en de oplossing weet,mail me dan ofzo alsjeblieft.
:(

Open je IE, klik op beeld (in menu bovenaan), klik op werkbalken en vervolgens op adresbalk.

Dat is de manier waarop het zou horen te werken, mogelijk mag je dit niet aanpassen omdat je daar geen rechten toe hebt ? Log eens in als administrator en probeer het dan nog eens..... (Als je tenminste nu geen admin bent)

Kan zijn dat de tip van GForze de oplossing is. Zo niet, rechtsklik op de werkbalk (bovenaan dus) en haal eventueel het vinkje weg bij werkbalk vergrendelen. Is het mogelijk nu wèl iets aan te vinken? Indien dat niet zo is ga dan met je muisaanwijzer op het lijntje tussen de werkbalk en de browser staan, zodat dit een streepje wordt. Sleep/trek het nu naar beneden. Mocht dat ook niet helpen dan zou het ook nog spyware kùnnen zijn. Ga dan naar dit topic klik->Helpmij tegen spyware offensief deel 8 en lees het 1e bericht goed door. Plaats ook daar je Log, experts helpen je in dat topic verder.

bedankt voor jullie raad,
ik ga het proberen.

groetjes suusy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan