Adressenbestand na 11 november in hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

fransfit

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Op de 11 nov. hebben we plotseling een andere versie van hotmail gekregen.
In het gewone adressenbestand is er niets veranderd, maar als je een nieuwe mail maakt en op AAN klikt krijg je een heel andere versie van je adressenbestand, veel lastiger, alle SNELNAMEN die je vroeger had en nog wel in het gewone bestand zitten, zijn verdwenen.
Weet iemand of en zoja hoe je de snelnamen weer in het bestand kunt zetten wat je krijgt als je AAN klikt.
Bedankt van Frans.

Als je het venster met alle namen sluit kun je in "aan" de eerste letter van de geadresseerde intypen.
Of bedoel je dit niet?
Overigens vind ik dat nieuwe bestand wel handig omdat je nu per mail kunt aanvinken aan wie je iets wil sturen.

Laatst bewerkt:
Ja dat lijkt me mooi, maar in het bestandje onder AAN staan ze nu niet meer met de naam( vroegere snelnaam ) die ik in mijn hoofd heb, ze staan op mailadres volgorde en niet meer op naam.
Hoe krijg ik dit bestandje hetzelfde als wat ik krijg als ik linksonder op adressenbestand klik, bedankt. Frans.

Volgens mij kan dit niet meer. Ik zoek nog verder en als ik wat vind laat ik het weten. De helpfunctie geeft geen resultaat en ook bij het toevoegen van een contactpersoon kun je geen snelnaam meer vermelden.

Laatst bewerkt:
Ik wacht je bericht hierover even af Ad, bedankt voor je inspanningen.
Wat een mooie animaties zeg op je site, heel knap gedaan, zal er zeker eens een paar gebruiken om te versturen.
Nogmaals bedankt van een NL-vutter op Curacao.

Dat is wat ik bedoel, ik heb het ook maar gemeld.
Zonnige groet van Frans.:cool:

Verslechtering van de structuur van het adresboek.

Ja, als je nu een e-mail wilt sturen aan "W.E.R.Knemmer(at)Zaak.com" en je toetst "Zaak" in bij "Aan", dan verschijnt het e-mailadres van de contactpersoon / contactpersonen niet. Dat vind ik zeker geen verbetering!

Een iets minder zonnige groet!

oplossing gevonden

Door toeval heb ik de oplossing voor mijn vraag gevonden, zie bovenin deze sessie.
Als je bij het veld van contactpersoon bij "voornaam" je oude snelnaam intikt, kun je ook in het schermpje dat je krijgt als je AAN klikt bij een mail maken, weer op snelnaam uitzoeken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan