Ads by Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
De laatste tijd zie ik op steeds meer sites een stukje verschijnen (geen popup) "ads by Google" en daarbij een paar advertentie links. Niet in een apart scherm, maar gewoon ergens op de pagina.
Aangezien mij dit soms behoorlijk irriteert, omdat het ook bv midden in een songtekst staat, vraag ik mij af of dit door de webmasters van de pagina wordt gedaan, of dat dit iets nieuws is wat bij de Google toolbar hoort?

Ik gebruik de Google toolbar al jaren maar heb er eigenlijk nooit echt last van gehad.

Iemand een idee waar dit vandaan komt? Spywarecheck en Hijackthis check voer ik wekelijks uit en daar staan geen vreemde dingen in.
 
Zit gewoon in de Google, dat zijn gesponsorde links van Google. Heeft bij mijn weten niets met de Toolbar van Google te maken.
 
't is idd gewoon de website, meestal worden die op een normale plek geplaatst. Gebruik je toevallig geen IE? Dan zou het nog wel is kunnen dat alles verkeerd is gepositioneerd en dingen door elkaar gaan staan....

het kan ook zijn dat je wel IE gebruikt maar dat de website gemaakt is voor andere browsers
 
Hoi,

Als je Firefox gebruikt is er een mogenlijkheid om van deze ad's af te komen.
Download customize google van: https://addons.mozilla.org/firefox/743/
En istalleer het, start Firefox opnieuw op. Ga naar menu---extra-----Customize Google instellingen en zet nu bij elk tabblad bij advertenties verwijderen een vinkje (loop de andere keuzes ook even door, en je bent van die onzin verlost)

Succes!
 
Bedankt. Ik zal de FIrefox plugin eens proberen. Normaal heb ik er weinig last van, maar ze staan bij IE inderdaad soms op de meest vreemde plaatsen

:thumb:
 
Ik zelf heb ook een site waar ik die banners heb staan, puur om de kosten wat te dekken van de hosting.
Heb ze niet irritant neergezet, heb dus ook een forum draaien en daar heb ik ze boven aan de topic staan dus niet ergens midden in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan