ADSL 20 Mbit/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Beste computerhelpers,

Ik heb nu een 2MB ADSL abonnement, heb ik iets aan de aanschaf van een 20 Mbit/s abonnement. Of zal er in de praktijk toch niets sneller gaan ? Graag advies.

Groetjes

Als je geen bestanden download van meer dan 0,5 gig, heeft het niet veel zin.

Gaat wel sneller, maar bij kleine bestanden is dat niet zo belangrijk.

Wat je wel kunt doen is 20 Mb en KPN de deur uit, dan heb je voor wat je nu betaald ook nog eens een snelle verbinding.

Niet schrikken als KPN je per brief meldt dat nummermelding abonnement komt te vervallen, dat doet het via IP ook.

Eric.

Mulmuisje zei:
Beste computerhelpers,

Ik heb nu een 2MB ADSL abonnement, heb ik iets aan de aanschaf van een 20 Mbit/s abonnement. Of zal er in de praktijk toch niets sneller gaan ? Graag advies.

Groetjes

De vraag is waar je adsl voor gebruikt resp voor wil gaan gebruiken.Natuurlijk gaat eea in de praktijk sneller maar je praat over download en zegt niks over upload,en zo zijn er nog wel een aantal vragen te bedenken.Vergelijk het met de volgende zin:

ik heb nu een golf gti,heb ik iets aan een bmw M5 ?

Mulmuisje zei:
Wat bedoel je met KPN de deur uit doen ?

Beetje een schot in de lucht want dat kan helemaal niet.Nou ja we wachten de uitleg maar af !

Ik heb nu zelf versatel, maar Wanadoo en UPC kennen het ook.

Je krijgt 20 Mb internet (adsl 2) en zij zeggen voor jou je abonnement bij KPN op. Daarna loopt je telefoon digitaal via je ADSL en "het koperdraadje" wordt dan niet meer voor telefoon gebruikt, zoals dat in de PTT tijd ging. Jou PTT draad wordt dan gehuurd door je provider en hij zorgt dat je alles via ADSL 2 binnen krijgt.

Eric.

P.S. je hebt dus nog maar een rekening voor zowel telefoon als ADSL van je provider.
@ updaisy:
altijd zo ongeduldig. Mijn vrouw ligt erg slecht en er zijn dagen dat ik de hele dag met haar bezig ben. Voor mij gaat de verzorging van mijn vrouw, in haar laatste dagen voor. En doe mij een lol wordt eerst lid voordat je leden gaat berispen.

Laatst bewerkt:
Eric_Daleboudt zei:
@ updaisy:
altijd zo ongeduldig. Mijn vrouw ligt erg slecht en er zijn dagen dat ik de hele dag met haar bezig ben. Voor mij gaat de verzorging van mijn vrouw, in haar laatste dagen voor. En doe mij een lol wordt eerst lid voordat je leden gaat berispen.

Eric, met alle respect voor jouw persoonlijke situatie: ik zie nergens iets van een berisping staan en bespeur ook geen ongeduld. Nogmaals, ik begrijp je frustratie, maar probeer dat niet op het forum te uiten aub. :thumb:

@Eric:

Natuurlijk is het prive-belang van een andere dimensie dan een forum.Hopelijk komt er een wending ten goede voor je vrouw.

Echter,ik laat me als niet lid niet verplichten lid te worden en al helemaal niet als de feiten anders liggen dan worden voorgeschoteld.

Zie bijv hier: http://tinyurl.com/dndll

NB:Er is mi helemaal geen sprake van berispen maar dat terzijde.

Laatst bewerkt:
Tot Slot:

Ik zit bij Versatel en heb een brief van de KPN gekregen dat mijn contract bij hen beëindigd is.

Hoe het zit bij Wanadoo weet ik niet.

Eric.

P.S. geen schot in de lucht, maar een weergave van eigen ervaring. In die brief van KPN stond dus ook dat mijn abonnement op nummermelding was beëindigd, omdat ik geen klant meer bij ze ben.

Mijn excuses als ik ten onrechte wanadoo een veer in hun achterste heb gestoken. Maar ik ben tot op heden nog niet teleurgesteld. Dus die veer van Versatel blijft.

En excuses aan Updaisy, had de strekking van je opmerking niet goed begrepen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan