ADSL Lite???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door cort
Hou toch eens met jullie flauwe kul.

Hoe meer je betaalt, , hoe sneller je verbinding.

Beste cort, de kosten kunnen me wat na 8 jaar inbellen het gaat me echter wel om de snelheid en het datalimiet als ik dat niet kan krijgen doordat ik te ver van de telefoon centrale afzit is dat zeer jammer en dat heb ik liever niet.
 
Cort,

even voor alle duidelijkheid:

de centen interesseren mij geen ene mallem**r, ik heb ADSL basic van HCC (kost mij zo'n 48 € in de maand) en sinds afgelopen vrijdag surf ik met een riante snelheid (althans in mijn beleving riant) van 107 Kb/sec.

Wat bedoel je in vredesnaam met JULLIE ??????????????????
 
cort, ik vind het prachtig dat jij nog nooit geen problemen hebt gehad, maar heb je mijn vorige bericht gelezen? De problemen bestaan en de helpers doen hun best om te zeggen wat er mis kan gaan met adsl. zelf heb ik ook problemen met mijn verbinding maar ja, ik zit dan ook tegen de Nederlandse grens aan en jij zit in het midden van het land, gaan we die toer op? Je llijkt me wel erg negatief over help-mij, wat doe je hier dan nog?

Groetjes van een belg die zich wel goed voelt op help-mij.
Groetjes Ludo
 
Ludo,
wijze woorden...........................

en dit was tevens mijn laatste reply in dit topic anders ga ik ook offtopic en dat wil ik niet..................!!!
 
Helemaal mee eens,

Groeten en nog veel plezier toegewenst met je nieuwe verbinding:thumb:

Groeten Oossie
 
Geplaatst door gast0225
NL

een leuke link !!!

alleen, ik krijg als antwoord dat ik 1333 meter van de centrale afzit. Da's fijn, maar WAT zegt het, m.a.w. is dat dichtbij, gemiddeld of juist veraf..............???

Dat is voor zover ik weet een gemiddelde afstand en alle ADSL abo's zijn daarop verkrijgbaar.
Voor meer info hierover moet je dit topic maar eens lezen. http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/832532

Cort, als je niks nuttigs te melden hebt en alleen maar commentaar, houd je mond (vingers) dan ajb ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan