Advies aankoop nieuwe PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fout: er zijn zát PC's die dat kunnen spelen.
De hoogte van de resolutie zal op een gegeven moment de bottleneck vormen en bij extreem hoge resoluties zullen alle PC's het gaan afleggen.

Gejank?? Excuse me?? Het wordt gebruikt als maatstaf: Crysis vloeiend, goede PC. Dat is reële beeldvorming.
ja en crysis vloeiend op een beetje resolutie kost hoeveel euro's?
Ik heb zelf een aardige pc (c2d e6750, 8800gt sli, 3 gb ram) en ik krijg hem echt niet hoger dan alles op high en aa op 4x, op 1680 x 1050. ik gebruik dx10 dus niet, met aa op 4x vond ik hem toch iets lekkerder lopen.
De hardware die nu gemaakt wordt door nVidia en ATI zijn gewoon nog niet klaar voor een spel als crysis. Het gebruikt dx10 volledig, en dat kunnen de kaarten tegenwoordig nog niet aan, blijkt. Met de g200 gpu en respectievelijk de rv770 zal dat anders worden denk ik, maar dat is nog een maand!
Sorry voor mijn taalgebruik gisteren, was niet in de mood normaal te doen.

Laatst bewerkt:
"Beetje resolutie"?
Zelf gebruik ik 1280*1024, lijkt me een redelijke resolutie.
Als ik Crysis laat bepalen wat goed is voor mijn systeem dan wordt allerhoogst aanbevolen. En dit werkend vloeiend ook.

januspcwy5.jpg

http://img211.imageshack.us/img211/7431/januspcwy5.jpg

meer heb je niet nodig, en goedkoop ook

er komt nog 55 euro bij om in elkaar te laten zetten, en nog 14 euro voor verzendkosten

Dus deze kan ik heb best nemen lijkt mij dan? Nogmaals ik heb er niet veel verstand van maar zo te horen aan reacties is deze het beste voor mij:rolleyes:

Nee , dan zou ik wel meer geheugen kopen en een andere voeding en grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan