Advies Game PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xulu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Xulu

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Beste helpmijleden.

Ik zoek advies voor een nieuwe Game PC. Het liefst een computer die qua games nog wel even meegaat.

GTA IV is een MUST.

Hier de minimale specificaties van GTA IV:

-Windows vista sp 1 / Windows xp sp3

-Geheugen. Dit is mij wat onduidelijk, bedoelen zie hier RAM mee?
1,5GB vista / 1gb XP. Minimaal 18 GB vrij op de vaste schijf.

Videokaart: (Belangrijk!)
256MB Nvidia 7900/ 256MB ATI X1900

-Processor:
Intel Core 2 Duo 1,8 GHz, AMD Athlon X2 64 2.4 GHZ.

Het gaat om een Normale pc, ik heb geen interesse in het zelf bouwen van een pc.

De pc zou het meeste gebruikt worden voor relatief zware games.

Enige suggesties?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Prachtdingetje, winkel zit (bij wijze van spreken) "om de hoek", service is prima -> Klik

Eventueel zelf bij elkaar klikken bij Paradigit op basis van een Dual core is mogelijk ook een optie.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de suggestie!
Het is jammer dat het een paradigit pc is. Ik ben vergeten om erbij te melden dat ik een merk zoek zoals HP, die bijvoorbeeld bij TechData tekoop is.
Mijn excuses.;)

Een volledig objectief maar zéér welgemeend advies: koop tien keer liever een Paradigit dan een HP, verder zou Winnetou zeggen, "oef".

Nee, da's nog geen machine, da's een basis waarop je onderdelen moet selecteren.

Waarom Paradigit? Omdat ze een verrekt goede service geven en hun systemen áltijd goed werken omdat ze beperkte hardwarekeuze hebben.

Oh, oke. Ik zal er over nadenken.

Maar die HP Blackbird is toch een compleet systeem? Zotezien aan de specs is ie wel krachtig.

Als ik klik dan kan ik per onderdeel weer andere onderdelen selecteren, dus ik weet niet wat het systeem is.

Oeps, laat maar. Ik ben even achter de prijs gekomen. 5500$.

Enige andere suggesties van bekende merken zoals acer, hp? Zoalang het maar GTA iv en andere relatieve games draait.

Ik zal deze avond niet meer reageren, omdat ik wegben.

Ik handhaaf mijn eerdere opmerkingen.

Acer? Dacht 't niet..................

ik zou ook eerder gaan voor een bv: paradigit, alternate ,gistron enz
dan hp of compaq
maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur

Neem geen pc bij Paradigit.... je kunt beter eentje in elkaar laten zetten. Is mooier en beter.

Wat vind je van dit ?

Laatst bewerkt:
Neem geen pc bij Paradigit.... je kunt beter eentje in elkaar laten zetten. Is mooier en beter.
Jantje, ik gok erop dat jij nog niet zo heel erg oud bent, klopt dat?
Mooi is namelijk een subjectief begrip. Mooi is voor de één heel belangrijk en voor een ander ytotaal niet interessant. Wij, jij, Helpmijers, ik, kunnen never en nooit voor een ander bepalen wat "mooi" is.
Daarnaast, als iemand een Coolermaster Centurion mooi vindt, dan denk ik dat die Centurion bij Paradigit er hetzelfde uitziet als bijv. de Centrurion bij Alternate.

Tot slot: Paradigit is één van de meest betrouwbare computerwinkels. Als je eendefect hebt (binnen of buiten de garantie) je neemt de pc mee naar de winkel, zet 'm op de reparatiebalie en 30 minuten later gaat de machine gerepareerd mee naar huis.

Dát moet je eens bij Dell of HP proberen (buiten de garantie)
1. ben je 'm dan gewoon een poos kwijt en
2. zie maar dat je 'm bij het service centrum krijgt (kosten)

Korotm, ik ben heel benieuwd waarop jij je ervaringen baseert om negatief te adviseren over Paradigit. Ik zou willen zeggen: "Ik luister".............

Laatst bewerkt:
Wat ik daarvan vind? Heb je gezien welke videokaart erin zit?
Vergelijk de in dat systeem zittende videokaart eens met die uit de Paradigit. Ik heb de twee videokaarten voor je naast elkaar gezet. De 8800 GT is een kaart uit de zomer van 2007...........

Vergelijking videokaarten : Klik

Slotadvies: jij moet kopen waar jij gelukkig mee denkt te worden. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan