Advies gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Re: Re: Advies gevraagd!

Geplaatst door Tanja1968

Zo dan, dat klinkt nog eens als een aanbieding!! Ik ga het gelijk uitzoeken!! Dat van dat porteren snap ik nog niet, maar dat is wel wat ik zoek. Want ik wil van de KPN kosten af. Ik ben nu ca 114 euro in de 2 maanden kwijt, alleen voor de adsl kabel en abonnement van de KPN. En we hebben ca 3 euro belkosten!! Niet echt handig dus.

Nog een vraagje NLspecial, kunnen er ook 2 pc op? Of via router?

Groetjes, Tanja

Je krijgt maar 1 ip-adres, maar met een router kun en mag je er zoveel pc's aan hangen als je wilt! Als je de telefoonlijn wilt porteren, neem dan even contact op met het speciale dslexpress telefoonnummer van demon wat je vind op deze site.

succes:)

Bedankt NLspecial (en alle anderen natuurlijk!). Ik zal snel moeten beslissen omdat die aanbieding nog maar kort duurt.

Groetjes, Tanja

Zon breedband family: goedkoop, snel, en gratis :D
Mouze.

Geplaatst door Mouze
Zon breedband family: goedkoop, snel, en gratis :D
Mouze.

Ik denk niet dat Tanja1968 daar interesse in heeft gezien haar vraag in de 1e post. Daar komt nog bij dat het NIET gratis is, maar dat als je kiest voor halfjaarlijkse betaling de aansluitkosten en het modem gratis zijn!

Geplaatst door Tanja1968
En welke provider is heeeeeel goed voor ongeveer hetzelfde bedrag?(ca 85 euro) Of liefst nog sneller.

Laatst bewerkt:
klopt NLspecial, ik heb nog even gekeken bij zonnet om te kunnen antwoorden. Maar die is voor onze wensen te langzaam (beetje verwend:o ). Maar toch, suggesties zijn altijd welkom. Ik heb nog tot eind maart.
Groetjes, Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan