Adware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomtom2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Beste mensen:),

Ik heb sinds gister een bot(cheat gedownload), alles gaat goed bij de set up, maar op het eind geeft hij aan "Adware gedetecteerd en geelimineert". Maar na dit bericht kan ik hem dus niet meer opstarten. weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Ik heb Panda antivurus.

Groeten,

Tom

Als je de die melding krijgt van Adware zou ik je gaming bot maar niet vertrouwen!
Dus niet omzeilen, of zelf weten.

:cool:

Nee, ik weet zeker dat het betrouwbaar is.

Ik krijg hem alleen opgestart als heel panda uitschakel, bot opstarten, en dan panda weer aan.... dat is enige manier ik nu weet, maar er moet toch een manier zijn om gewoon alleen de ADWARE van DIE bot toe te laten?

groet,

Tom

Als je denkt dat 't betrouwbaar is dan OK.

Wat je ervaart is dezelfde werking als wanneer je de computer gaat formateren met een virusscanner aan.
Telkens als 't systeem "vat" probeert te krijgen op windows, "ervaart" deze dit als een systeemaanval, wat de virusscanner probeert te onderdrukken.
't Kan dan uren duren eer je computer is geformateerd, of je kunt de virusscanner uitzetten.

Dus ik denk dat je moet kijken waar Adware staat, en hoe je die duidelijk maakt dat er een toegekende "bot" wordt gebruikt. Of deze uitzetten. (zo ie erop staat.)

:)

Probleem is ik niet weet hoe ik iets kan "toestaan",
Heb je een mischien een idee?

Groet,

Tom

Mijn probleem is dat ik niet berijp hoe een pandavirus programma je "bot" als een Adware virus deteckted.
Vermoedelijk zul je in deze virusscanner moeten gaan zoeken wat de toegestane webveiligheid is.
Ik denk dat je dan pandavirus moet openen om te zien waar je Adware melding staat.

Staat adware wel op je computer?

Heeft iemand een idee hoe ik deze bot kan toelaten?
Elke keer als ik de set-up run, verwijdert hij iets zodat het niet meer lukt.

Iemand?

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt of ik iets niet begrijp.
Adware is een programma wat detecteert of je spyware op je computer hebt.
http://www.lavasoft.nl/

Het is dit programma, wat toepassingen blokeert als er ongewenst contakt wordt gemaakt met internet.
Jij hebt pandavirus geïnstalleerd. Dit programma maakt een error met je "bot".
Wat logisch is, omdat een "bot" automatisch contakt met internet maakt.
(zou niet hoeven, maar in dit geval dus wel)

Vind dus uit of je adware hebt geïnstalleerd, en zoniet, kijk dan of je via pandavirus een "bot" toe kunt laten.
Net zoals je outlook express kunt instellen, zodat je meer of minder bescherming hebt.

Ben zelf niet zo slim met computers dus sorry als het soms verwarrend is :P

adware.JPG

Mischien word het hier iets duidelijker mee

Ja hoor, dat duid er duidelijk op dat het adware is. Of je download het opnieuw en zet je virus scanner even op pauze ofzo. Of dat het een " exception " is. (Uitzondering))

Goedemiddag,

Dit zijn de stappen die ik volg:

1 download programma van site en zet de set-up op bureablad
2 zet viruscanner uit
3 run de setup, hij gaat gewoon aan en doet het
4 Als de viruscanner uitstaat kan ik de bot niet 'toelaten'. Dit kan alleen als hij AAN staat.
5 zet de viruscanner aan, hij verwijdert het meteen. Als ik dan vervolgens kijk of ik het kan toelaten, lukt dat niet omdat het bestandje al verwijdert is.

Ik kan de set-up dus ook niet runnen als scanner AAN staat. Dan verwijdert hij het bestandje meteen.

Iemand een idee hoe ik dit kan aanpakken?

Ik ben even gaan kijken wat voor een bot die Tibia is, en op de site staat precies je probleem omschreven.
Echter zonder een duidelijke oplossing ervoor te geven.

Some antivirus and antispyware programs flag ... as being infected/malware,
although the application is perfectly safe and does not pose a threat to your system.
This is called a 'false positive'.
The term false positive is used when antivirus software wrongly classifies an innocuous ( inoffensive ) file as a virus.
The incorrect detection may be due to heuristics or to an incorrect virus signature in a database.
[Similar problems can occur with antitrojan or antispyware software.]

Nu weet ik zelf ook niet precies wat ik zou doen.
Waarschijnlijk 't programma proberen op een andere computer zonder virusscanner en firewall en geen internet.
Als ik Quake met een "bot"speel moet ik dit ook aangeven bij m'n firewall.
(soms zelfs uitzetten).

Even voor duidelijkheid;

Tibia is naam van het spel
TibiaBot NG is naam van de bot

Ik zal is beetje op internet gaan rondkijken of ik het ergens kan "toelaten".

Dankje voor je moeite

Tom.

Heb een beetje lopen proberen, en het is me gelukt!

iedereen bedankt voor hulp.

Groet,

Tom.

Hier gaat iets mis!

Adaware is de naam ven het programma dat Gimly bedoelt.

Adware is wat panda ziet in de bot.

Dus volgens Panda heeft de bot adware in zich en daarom laat panda deze instal niet door gaan. Scan het bestan ook eens met een andere scanner en probeer pas daarna de bot te installeren. Geloof me als er echt adware in de bot zit, kan deze meer kwaad dan goed doen.

Nee, het is te vertrouwen.

Het word gemaakt door een officieel bedrijf en word door ongeveer 100.000 mensen gebruikt.

Groet,

Tom

Kijk dat bedoel ik dus, een bot voor een game, is over het algemeen illegaal. Dus het feit dat het een officieel "bedrijf" is, gaat er bij mij niet echt in. Maar je moet het zelf weten...

And it gets even better: TibiaBot NG is the only program you can really trust. It is our main focus to be able to provide a safe product free of hacking concerns. By being a legal company, you can rest assured that no fraudulent attempts at your belongings will be made through the use of our software.

Het is echt zo :)

Tja, iedereen kan zo'n bericht typen. Ik geloof er niet in en bots zijn illegaal. Maar zoals ik zei, doe wat je wilt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan