afbeelding in macro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertrammed

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2013
Goedenavond,

Ik heb een macro gemaakt met een logo. Als ik de macro activeer op mijn pc zit het logo erbij.
Ik wil deze macro op mijn werk gebruiken met logo, maar bij het activeren zit het logo er niet bij.
Ik ben benieuwd of je een logo/afbeelding ook vast kunt opnemen in een macro zodat deze overal te openen is en niet eerst van de pc ingevoerd moet worden.

Groeten Bertram

Logo's zijn bestanden; als je een macro opneemt die een bestand importeert, dan moet dat bestand dus wel te vinden zijn op exact dezelfde plek als je die macro vanaf een andere pc start. Dat kan door de afbeelding vanaf een centrale netwerkschijf te halen, of door iedere gebruiker de afbeelding te geven die dan in een lokale map moet staan met dezelfde padverwijzing. Zo niet, dan kan de macro het logo nog steeds niet vinden.

Logo's zijn bestanden; als je een macro opneemt die een bestand importeert, dan moet dat bestand dus wel te vinden zijn op exact dezelfde plek als je die macro vanaf een andere pc start. Dat kan door de afbeelding vanaf een centrale netwerkschijf te halen, of door iedere gebruiker de afbeelding te geven die dan in een lokale map moet staan met dezelfde padverwijzing. Zo niet, dan kan de macro het logo nog steeds niet vinden.

Bedankt voor je input!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan