Afbeeldingen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
:( Vreemd.
Tanja had jouw afbeelding in haar eerste antwoord gezet. Kun je die wel zien?

Ja die kan ik gewoon zien. Ik denk dat ergens de site waar het om gaat wordt geblokkeerd, maar ik heb geen idee waardoor:confused:

Heel vreemd want dat is gewoon een stukje html. Als je die in het gewone bericht kan zien moet je 'm ook zien in de handtekening. Is dit trouwens een nieuw verschijnsel of was dit altijd al zo?

Dit is een nieuw verschijnsel. Ik heb nu ruim een halve week een nieuwe computer en op deze computer is dit het geval. Op die andere niet.

Hoe lang het probleem op onze andere computer al zo is weet ik niet, maar dat komt omdat ik daar eigenlijk alleen, maar spellen op speel en daarmee bijna nooit op internet zit.

Misschien heb je eroverheen gelezen, maar ik kan de ''hoofdsite'' ook niet berijken.

Kun je de cookies van die site 's verwijderen? Misschien helpt dat. Ik zou het anders ook niet weten, eerlijk gezegd.

Ook geen resultaat:(
Ik ga morgen nog even verder met beveiligingsinstellingen nakijken.

Verder ga ik hopen op nog meer ideeën.

Heb ff de handtekeningen in mijn Helpmij-profiel weer aangezet en zie ook een kruisje. Ik heb de NIS 2004 maar heb wel alles wat met Privacy en Reclame onderdrukken te maken heeft uitgemept. In IE heb ik de instellingen wat betreft ActiveX állemaal uitgeschakeld < kan een oorzaak zijn, bovendien draai ik een popup-blokker. < kan ook een oorzaak zijn.

Staan de instelingen in ZA niet te strak, bij ads, privacy en zo?

Als ik de eigenschappen zie van jouw plaatje: http://img.photobucket.com/albums/v691/rve123/Rve123Help.jpg en dit plak in de adresbalk, komtie ook niet.

En als ik diezelfde link die Gezina aangeeft in de adresbalk plak zie ik gewoon weer hetzelfde plaatje :confused:

Heel vreemd.

Ik heb voor even alle activeX ingeschakeld, Zone alarm uitgeschakeld en de pop-up blokkering uitgeschakeld, maar geen resultaat.

Link in mijn adresbalk plakken helpt ook niet.

Als antivirus-software heb ik Kaspersky.

In het Hosts bestand had ik al gekeken en nu nog een keer. Het enige wat daarin staat is:
127.0.0.1 Local host
Deze staat er meestal in voor een goede werking van internet. Dat topic ga ik nog wel even doorkijken

Ik ben volgens mij alle instellingen langsgeweest, ActiveX, Zone Alarm, KasperSky Antivirus, Internet-opties en de routerinstellingen.

Nog wat extra info: Op het ASO-Forum zie ik het plaatje ook niet.

Ik weet het niet meer:confused:
Ik hoop dat één van jullie nog ideeën heeft.

Weet je wat het rare is?
Op drie PC's waar ik internet op heb, kon ik je plaatje een week of wat geleden nog wel zien.
Sinds jij met je thread begon kan ik het plaatje op geen van drieeen meer zien, terwijl ik toch niets veranderd heb op een van die drie.
Wonderlijk.
Ik heb dus geen oplossing, maar kan het alleen maar beamen...

Fonz

Ik heb ook een beetje het idee, dat het sinds kort is. Ik dacht namelijk dat ik het op onze andere computer eerst ook kon zien.

De enige rede die ik kan verzinnen gaat richting windows-update, maar dat lijkt mij een beetje onmogelijk. Misschien iemand die hier iets meer over kan zeggen?

Ik werk met winXP en onze andere computer ook. De computer waar ik de afbeelding wel op kon zien (afgelopen weekend) heeft als besturingssysteem win98. Vanwege dit mijn vermoeden.

En haal het plaatje eens weg en zet het er na afsluiten opstarten weer opnieuw op?

Fonz

Ik krijg echt het idee dat de link naar het plaatje door jullie beider computers wordt geweigerd. Maar waar?

Geplaatst door A.J.
En haal het plaatje eens weg en zet het er na afsluiten opstarten weer opnieuw op?

Fonz
Deze helpt niet.

@Sidi: Dat idee heb ik ook. Ik heb alleen geen idee waar, want in Zone Alarm staat de site overal als goedgekeurd. Als ik alle ActiveX inschakel krijg ik ook geen afbeelding te zien. De router lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk, want via die router heeft het eerst wel gewerkt. KasperSky heeft niet echt een blokkering voor site's en als ik de real-time security lager zet helpt het ook niet.

Voor mij is het raadsel opgelost, kan plaatje nu wel zien, stond in de blocklist van mijn popup-blokker Adshield, daar ben ik nog al vlot mee, qua blocken. Heb je ook SP2? Daarin zit toch ook zoiets? Dat verklaard meteen waarom je dat plaatje wél ziet met Windows 98.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan