Afbeeldingen via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik heb SP2 er sinds dag 1 erop staan.
Niets veranderd aan de instellingen.
En sinds RVE het aankaart, valt het me op dat ik dat plaatje niet kan zien.
Dus sinds, pak ém beet vorige week.

Het is heel jammer, maar ook dit heeft niet geholpen. Ik heb SP2 uitgeschakeld, toen de computer opnieuw opgestart en daarna gekeken of het hielp, maar nee:(

Ik kijk nu middels IE en zie nu zelfs het vierkantje met het bekende driehoekje en vierkantje niet meer.
In FF wel.
Maf.

Fonz

Dat lost toch weinig op wanneer je, zoals ik met FF werkt?
Of zit ik op een ander spoor?

Fonz

Geplaatst door A.J.
Maar ik heb SP2 er sinds dag 1 erop staan.
Niets veranderd aan de instellingen.
En sinds RVE het aankaart, valt het me op dat ik dat plaatje niet kan zien.
Dus sinds, pak ém beet vorige week.

Off topic:
Moet je nagaan, zeg: je had een goed lopend systeem en door een ander z'n thread heb jij een probleem. (Is mezelf op dit forum ook wel 's overkomen :D)

HAHAHAHAHAHAHA,
ik heb er echt geen probleem mee dat ik z'n plaatje niet meer kan zien. Het is het enige plaatje wat ik niet kan zien, dus het probleem ligt bij hem vermoed ik.
Zou het fijn vinden als 'ie het plaatje verwijderd, dan loopt m'n groene balkje van FF wat sneller vol HAHAHAHAHAHA
Groen, lees je goed Elisa, groen ha ha ha ha ha

Groeten,
Fonz
:D

Ik ben even bezig geweest met configureren, maar ik zie mijn plaatje nog steeds niet:(

HAHAHAHAHAHAHAHAHA LOL
Haal dat plaatje alsjeblieft weg bij je handtekening, ik blijf er zowat in HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Fonz :D

Geplaatst door rve123
Ik ben er achter dat het niet aan mijn firewall ligt. Toen ik die had uitgeschakeld zag ik het plaatje nog niet.

Ook gekeken of die bende niet te hoog staat qua beveiliging? Kan je daar schuiven bij Ads, Privacy of zoiets, of op off zetten? Zijn er nog meer afbeeldingen die je niet kan zien, of nou net deze ene?

Ik in ieder geval alleen die ene van RVE niet hahahahahahahahahaha

Fonz

Kan die wildwoeste plaatjes prima zien. Maar ik ben zo verrekte benieuwd of het aan je pc ligt of aan je netwerkconfiguratie. Kun je niet 's een kameraad met een laptop +XP op je netwerk zetten, gewoon om te zien of ie het dan wel doet?

Ik kan niemand met een laptop:(. Wij zijn hier van de desktops en niet van de laptops:p

Gezina heb je wel de link gekopiert via eigenschappen?
Het gaat in ieder geval om de site van playstation (www.playstation.nl). Daar kan ik op het forum de plaatjes die via tinypic[/B] zijn geüpload niet zien.

Van die site kan ik juist wel weer plaatjes zien en ik kan ook gewoon naar de hoofdsite:confused:

Beste RVE, het blijft wonderlijk.
Het is alleen het plaatje van jou wat ik ook niet kan zien.
Voor de rest op het hele www geen last.
Echt raar.
't Is toch geen verlate 1 april grap van je?
HAHAHAHAHAHA

Fonz

Nee, was het dat maar:(
Had jij er ook geen las tvan op de site van www.playstation.nl? en dan forum>algemeen>signature topic? Daar kon ik er ook nogal wat niet zien. Signature Topic staat waarschijnlijk op de eerste pagina. Even scrollen en dan vindt je hem wel.

Ik ben benieuwd.

Nope.
Geen last.

Aangepast:
Hee, nu wel. M'n "bakkie koffie" van Java staat in de system tray, maar geen plaatjes.

Aangepast II:
Ook op m'n laptop niet.
Ben over een uur op m'n werk, ga het daar ook nog proberen.
Als die het niet doet wordt ik gek en snap ik er helemaal niet meer van, maar dan kan ik de systeembeheerder altijd nog de schuld geven LOL.

Fonz

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan