Afbeeldingen worden niet getoont

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Berichten
247
Afbeeldingen worden niet getoont
______________


Word er gaar van het volgende is mij mij loos als ip os sites bezig ben en bijvoorbeel op afbeelding van boompje of wat dan ook klik om dat op het volgende scherm in het groot te krijgen gebeurt er het volgende. Je krijgt dan groot wit scherm met in het linker boven hoekje rechthoekje met daarin gekleurd driehoekje en vierkantje en rondje dus eigenlijk wil die het plaatje niet weergeven ik heb dit nog nooit gehad en heb windows op nieuw geistalleerd maar ok dat veranderd niets. Als dit gebeurd komt er ook nog de volgende tekst op het scherm.


--- de Active x/com - secties van het windows register bevatten ongeldige items hierdoor is het mogelijk dat document niet goed worden geopend toepassingen niet werken of het vast gaat zitten. -----

--- De sectie Appliction Paths van het windows register bevat ongeldige mappen hierdoor is het mogelijk dat toepassingen niet goed werken. ---



Wat houd dit dan allemaal in en wie heeft er informatie of sites waar je dit kunt oplossen.


Ik hoop dat jullieme echt kunnen helpen het gaat beetje vervelen zo


bedankt
 
als je nou met de oplossing komt dat is belangrijker dit is lastig zo lijkt het of iemand reageerd
 
Laatst bewerkt:
Omdat hier al een antwoord gegeven is blijft deze open, je andere vraag is gesloten. Ook de titel aangepast.
 
dat kan wel maar als je niets doet gebeurt er natuurlijk helemaal niets en het is ook zo als je al dagen aan het klungelen bent word het vervelend
 
Dat kan ik mij voorstellen maar je moet niet vergeten dat dit een site is die door vrijwilligers wordt onderhouden. Als je zeker wilt zijn dat je snel geholpen wordt zou je naar een pc winkel o.i.d kunnen gaan maar dat kan je geld kosten.
 
Laatst bewerkt:
gekleurd driehoekje en vierkantje en rondje
Installeer Flash opnieuw na het eerst verwijderd te hebben:
Ga naar deze pagina, download de laatste versie (NIET de laatste Bèta-versie!) van Flash Player en sla het bestand op. Ga dan naar deze pagina, download de laatste versie van Shockwave Player en sla die eveneens op. Download tenslotte hier het bestand uninstall_flash_player.exe voor Windows en sla het eveneens op. Ga nu naar Configuratiescherm > Software en verwijder Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player (recentere versies vind je daar onder de naam Adobe Flash Player) als ze in de lijst voorkomen. Sluit vervolgens alle browsers af en dubbelklik op het bestand uninstall_flash_player.exe. Volg de aanwijzingen en start hierna even opnieuw op. Installeer tenslotte de Flash en Shockwave Flash Players. De plugins zullen hierna in alle geïnstalleerde browsers correct werken.

Als de spelers eenmaal op deze manier geïnstalleerd zijn is updaten eenvoudig: download nieuwere versies via bovenstaande links en installeer ze over de huidige heen. Deïnstalleren van voorgaande versies is dan niet meer nodig.
 
Guus

Bedankt voor je moeite maar waar kan ik dit bestand downloaden want als ik bij jou er op klik dan krijg ik dit adobe.com met zo'n lange lijst in het midden en waar moet ik daar dan weer op klikken de rest is gelukt
 
Guus

bij mij in software staat Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player helemaal niet zou ik dan iets niet hebbeb geinstalleer wat alsnog wel moet
 
Bedankt voor je moeite maar waar kan ik dit bestand downloaden want als ik bij jou er op klik dan krijg ik dit adobe.com met zo'n lange lijst in het midden en waar moet ik daar dan weer op klikken de rest is gelukt
Ik weet niet welke lange lijst je bedoelt, maar je moet onderstaande hebben.
bij mij in software staat Macromedia Shockwave Player en Macromedia Flash Player helemaal niet zou ik dan iets niet hebbeb geinstalleer wat alsnog wel moet
Misschien moet je bij Adobe Shockwave Player en Adobe Flash Player kijken. Staan ze er niet, dan valt er weinig te deïnstalleren op die manier. Ga dan gewoon verder met de uninstaller.

flashro9.jpg
[
 
Guus

ik kom iedere keer bij adobe.com uit en daar staan allerlij woorden maar wat moet je dan is niet echt duidelijk op die site
 
Je moet ook op het groene gedeelte rechts met de pijl klikken.
 
Guus

Maar heeft dat zin omdat erbij mij in software niets staat en als het zo is weet je dan makkelijke site waar dat kan wat beetje duidelijk is want bij adobe geen iedee of weet jij wat je daar moet aanklikken maar moet ik niet juist iets opslaan want ergen komt he toch door dat ik niets kan openen watn windows is er opnieuw opgezet dus vreemd dat je dan nu dit hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan