Afbelding uit PDF bestand opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bugs Bunny

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Ik zit met het volgende: ik wil uit een PDF bestand een afbelding en een tekening kopiëren.
Ik heb beide nodig voor een werkstuk. Het gaat om de eerste afbeelding en de tekening onderaan.
Het liefst wil ik ze als jpg/jpeg of bmp.
Weet iemand hoe ik dat moet doen?
Het gaat om de afbelding en tekening uit dit bestand: http://www.axa-hang-sluitwerk.nl/handleidingen/raamuitzetters/raamuitzetter_habilis.pdf

Alvast bedankt
Bugsy

Ik zet hem op opgelost, ik zag de andere oplossing staan op het forum met FOXIT. Ga dat proberen.

Laatst bewerkt:
Als je het handje hebt, kun je dubbelklikken op de afbeelding en dan met rechtermuisknop kopiëren naar klembord (of Ctrl C).
Dan kun je de afbeelding in paint weer plakken.
Hoe je die tekening kunt doen weet ik niet, maar een optie is om een printscreen te maken en dat te plakken in paint en dan de rest weg knippen....

Succes!

edit: Zag te laat dat je het al opgelost hebt :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je tip! :thumb: Het is nog niet opgelost. Het lukt me (nog) niet met dat Foxit progje.
Ga zo jou tip proberen,
grtz
Bugsy

In Foxit klik je op het fotocameratje (bijlage) en daarna selecteer je het gebied waarvan je een "foto" wilt maken. Deze selectie wordt naar je klembord gekopieerd waarna je het met bijv IrfanView kunt opslaan.

Bijlagen

Bedankt!
Heb inmiddels met de tip van Pamelala (print screen) de boel klaar. Ik probeerde met Foxit dat convert to Word en ging zeuren over Pro versie.
Heb met Print screen en Irfan de boel klaar.
Super, nogmaals bedankt, is opgelost :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan