itdude1993
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jul 2014
Goedemorgen
Wij hebben binnen ons DOMEIN een Windows 2008 printserver draaien,
Daarop staan verschillende printers geïnstalleerd, de printer waar het om gaat is het de volgende:
Merk: Sharp
Model: MX-2610N
Driver: SHARP MX-2610N PCL6 (versie 9.2.2.1)
20 gebruikers hebben deze printer geïnstalleerd en één gebruiker ervaart veel problemen met die printer,
Wij hebben verschillende lade's met soorten papier, bijvoorbeeld A3 en A4 en Briefpapier,
Als de gebruiker een lade kiest dan pakt de printer willekeurige lade's, het maakt dan niet uit welke lade de gebruiker kiest,
Ik heb het volgende geprobeerd om het op te lossen,
- Printer gedeïnstalleerd,
- Driver verwijderd
- Register en de pc volledig opgeschoond met ccleaner
- Pc uit en aan
- Printer rechtstreeks geïnstalleerd buiten de printserver om,
- Aparte profielen aangemaakt per lade.
Echter het probleem blijft zich voordoen, de gebruiker heeft een HP Z210 SFF Workstation pc
Wat kan ik nog proberen?
Zie bijlage:
Wij hebben binnen ons DOMEIN een Windows 2008 printserver draaien,
Daarop staan verschillende printers geïnstalleerd, de printer waar het om gaat is het de volgende:
Merk: Sharp
Model: MX-2610N
Driver: SHARP MX-2610N PCL6 (versie 9.2.2.1)
20 gebruikers hebben deze printer geïnstalleerd en één gebruiker ervaart veel problemen met die printer,
Wij hebben verschillende lade's met soorten papier, bijvoorbeeld A3 en A4 en Briefpapier,
Als de gebruiker een lade kiest dan pakt de printer willekeurige lade's, het maakt dan niet uit welke lade de gebruiker kiest,
Ik heb het volgende geprobeerd om het op te lossen,
- Printer gedeïnstalleerd,
- Driver verwijderd
- Register en de pc volledig opgeschoond met ccleaner
- Pc uit en aan
- Printer rechtstreeks geïnstalleerd buiten de printserver om,
- Aparte profielen aangemaakt per lade.
Echter het probleem blijft zich voordoen, de gebruiker heeft een HP Z210 SFF Workstation pc
Wat kan ik nog proberen?
Zie bijlage: