• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een kleine aanpassing gemaakt om het programmeren niet te vermoeilijken.
Het gaat om de opmerking. Is het mogelijk dat aan het einde van iedere rij de opmerking wordt geplaatst? En niet meerdere rijen bij elkaar pakken. Dit scheelt een hoop werk.

Trustno1 zei:
Ik heb een kleine aanpassing gemaakt om het programmeren niet te vermoeilijken.
Het gaat om de opmerking. Is het mogelijk dat aan het einde van iedere rij de opmerking wordt geplaatst? En niet meerdere rijen bij elkaar pakken. Dit scheelt een hoop werk.

Geen probleem

Nog 1 vraagje is het mogelijk om de datum die boven ieder blad staat in jou gegevens blad om deze in de rij te zetten? Anders moet ik nog een extra programma maken die het aantal paginas per blad telt. Dit maakt het weer ingewikkelder. Het is makkelijker als deze hier niet tussendoor staat.:(

Hier alvast een versie die ja kan uitproberen. Alleen het probleem van de datum zit er nog in.

Laatst bewerkt:
Trustno1 zei:
Nog 1 vraagje is het mogelijk om de datum die boven ieder blad staat in jou gegevens blad om deze in de rij te zetten? Anders moet ik nog een extra programma maken die het aantal paginas per blad telt. Dit maakt het weer ingewikkelder. Het is makkelijker als deze hier niet tussendoor staat.:(

Geen probleem

Trustno1 zei:
Hier alvast een versie die ja kan uitproberen. Alleen het probleem van de datum zit er nog in.

Kan je dat soms via zip want heb geen rar?

Heb je de datum nou zelf al goedgezet? Of moet ik deze nog wijzigen?

Dat is al in orde, bedankt.

Heb wel nog een ander vraagje? Is het mogelijk om soms 1 regel alleen uit te printen?

Ja dat is mogelijk, maar dan moet je de macro aanpassen. Maar het was jou bedoeling om alles in 1x uit te printen.

Ja ik weet het maar soms gebeurt het dat je maar 1 rij moet hebben.

Ik heb er nou een knop aan toegevoegd om een enkele pagina uit te printen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan