afsluiten pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Als ik mijn pc wil afsluiten ,geeft hij aan dat de instellingen worden afgesloten,maar hoe lang ik ook wacht ,hij schakelt zich niet vanzelf uit. Wie weet hier een oplossing voor
 
Als dit slechts een enkele keer voorkomt kan het niet zoveel kwaad en kan je gewoon de computer uit drukken door de aan/uit schakelaar een seconde of 5 in te drukken.
 
ook als hij net bezig is met windows updates kan het soms langer duren eer hij dan effectief ook afsluit. je kan wachten tot de pc dan ook afsluit of oplossing van k1pje proberen.aan/uit schakelelaar indrukken en blijven vast ingedrukt houden tot alls uit is. Je kan dan wel melding krijgen bij volgende opstart dat windows niet goed is afgesloten en de verschillende opstartmogelijkheden worden dan weergegeven zoals veilige modus .....enz.Ik zou toch eens select gaan zoeken als je probleem zich blijft aanhouden.
 
Dank je wel voor je antwoord. Normaal gesproken klik je op sluiten en zegt hij dat windows afgesloten wordt. Dit doet hij ook,maar als ik een half uur later kijk,danis hij nog aan het afsluiten. Lijkt me sterk dat hij dan nog met updates bezig is
 
Ik heb een paar accounts er af gegooit,maar nog steeds zit ik met het probleem dat hij niet afsluit. ik klik dus op uitschakelen,daarna geeft hij gewoon aan dat alles opgeslagen is en windows afgesloten wordt. Maar hoe lang ik ook wacht er gebeurt niks. Dus weet iemand nog een oplossing waar het aan kan liggen
 
Ik zou voorstellen een nieuw gebruikersaccount aan te maken. Hierin worden allerlei instellingen opgeslagen om je computer lekker te laten werken. Hoe je dat doet, zie je hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan