Afspelen 3D films op tv via laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de 3D subtitler eindelijk aan de praat (hij vroeg om java, die had ik al, vroeg eventueel om 64 bits, had ik ook al??) nu ineens doet hij het haha.)
ik heb alles ingesteld zoals het aangegeven staat op de site. teminste dat denk ik. bij input file heb ik de srt van deadly hollow , bij output heb ik een mapje gemaakt in dealdy hollow, genaamd nieuwe SUB. gewoon even om te testen.
vervolgens klik ik op check en vermeld hij problem installing updates :S:S
ik heb het idee dat BDSup2sub path de 3e optie niet klopt. in het voorbeeld op de site staat hij natuurlijk zoals die hoort bij de pc van die persoon. welke map moet hier staan? echt geinstaleerd is de 3D subtitler niet op de pc. omdat hij hem gewoon opent via een winrar mapje zoals je ook op de site ziet

en als ik helemaal recht op check klik zegt hij cannot find BDSup2sub.jar please set correct path

BDSup2Sub.jar wordt bij de installatie van 3D-Subtitler meegeleverd.
In het veld ervoor moet je dus aangeven waar deze staat.

Die kan ik dus gewoon uit die winrar halen en ergens op mijn pc in een map zetten?

Maak een mapje op je PC en laat Winrar daar het hele spul in zetten. In het veld voor BDSup2Sub.jar geef je daarna aan waar dat is.
3D-Subtitler zelf start je dan ook vanuit dat mapje.

Het is eindelijk gelukt. Maarja met de was die gevouwen moest worden en mijn dochtertje tussendoor verzorgen zorgde voor filnk wat vertraging haha. ik er Ik heb nu 3 bestanden in die map. Waaronder een sub bestand. Moet ik deze nu dan met dat vorige bestand vervangen wat de 2d subtitels regelde. Neem aan dat ik die kan verwijderen en de 3d sub daarvoor in de plaats moet zetten?

Die 3 nieuwe zijn alle drie nodig. Zelf verwijder ik ook nooit de SRT, just in case.
En het neemt zo goed als geen ruimte in beslag.
Met de afstandsbedining van je Mediaplayer kun je nu kiezen welke je wilt gebruiken.
Die 3 nieuwe bestanden vormen samen 1 ondertiteling.

Ja maar ik speel af via de laptop met powerdvd. Kan ik daar ook kiezen welke hij gebruiken moet? Ik zal alle 3 de bestandjes zo eens erbij zetten

Ik gebruik PowerDVD niet dus daar kan ik je niet bij helpen.

Mijn mijn xtreamer kan ik nog steeds niet gebruiken anders kon ik dat proberen. Ik zal het eens proberen zo via power dvd met deze bestanden erbij of ik kiezen kan. Eventueel verwijder ik zo nodig de srt dan is etr nog maar 1 sub en zal hij die automatische lezen... hoop ik. Haha

Dat is niet zeker. Gewoon laten staan of even in een ander mapje zetten. Niet verwijderen in ieder geval.
Stukje PowerDVD over ondertiteling:

1 - Insert your DVD and run the PowerDVD program by clicking the "Start" menu, then "All Programs," then " Cyberlink" and finally "PowerDVD."
2 - Begin playing your movie in PowerDVD then press the "B" button on your keyboard. This will bring up the DVD Playback Menu.
3 - Click "On" under the "Primary Subtitles" option. This will put on the default subtitles for your region (English, French, etc).
From this menu you can also put on "Secondary Subtitles," which are titles that may be of a different language that display underneath the
primary subtitles.

Of dat ook zo voor MKV bestanden werkt weet ik niet en verwacht ik ook niet, maar wellicht dat het je in de buurt brengt.

Laatst bewerkt:
Ja dat menu ken ik idd. Dit is normaal de standaard plek voor de sub instellingen bij alle films. Mijj vriend is nu even op de laptop aan het werk dus ik hoop dadelijk nog even te kunnen kijken of het werkt. Anders doe ik dat morgevroeg als eerste als ik mn dochtertje verzorgd heb.
Ik hoop eigenlijk dat hij die subs vanzelf leest aangezien hij het srt bestand ook vanzelf gebruikt. Mogelijk idd even de srt verplaatsen als hij ze niet beide kan verwerken. En als het werkt kan ik eindelijk dvd kijken zoals het hoort

Het zal vast lukken :)

hey edmoor

met welke programma's download jij je films eigenlijk?
ik haal alles binnen met spotnet of nzbee en dan download ik het met altbinz

Ik gebruik Spotnet en de daarin meegeleverde SABnzb.

pakt die automatische uit ook?
gebruik normaal namelijk AltBinz. met automatische unrar.
alleen die unrart ineens niet meer.
en als ik alt binz verwijder van de pc en hem opnieuw installeer heeft hij blijkbaar niet alles gewist. programma opent zelfs nog met mn nzb's die erin stonden voor het verwijderen haha.
en heb gewoon verwijderd via configuratiescherm

Spotnet pakt altijd automatisch uit, tenzij er te weinig ruimte is.

oke dankjewel. ik ga dat eens uitproberen. hoe zit het daar qua snelheid? ik heb 60 MB internet en download dus vrij snel in altbinz daar staan namelijk 8 poorten open. trekt spotnet die snelheid ook?

Het gaat daarbij niet om Spotnet maar om je Usenet abonnement. Die bepaald wat je maximum download is.
Ik heb een 30 mbit account waarvan m'n provider al zei dat het in de praktijk in mijn omgeving hoger kan liggen.
Met Spotnet staat de downloadsnelheid inderdaad vaak op 35 mbit. Mijn Usenet abonnement staat een maximum van 60 mbit toe met 16 poorten.

ja ik heb een eweka account van 120 mb.
maar via ziggo heb ik maar 60 mb. en met die 8 poorten haal ik dat natuurlijk makkelijk. dat haal ik zelfs met een aantal poorten dicht nog. maar 35 mb dan word het een stuk langzamer. toch ga ik het eens testen. als het niet veel scheelt kan ik dat beter gebruiken.
altbinz vind ik op zich een super programma, maar al mijn instellingen staan nog goed/hetzelfde. en ineens is automatische unrar onmogelijk. zelfs verwijderen doet hij het programma maar half.
zo komen we natuurlijk nergens :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan