Algemene vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Ik heb 2 computers met 2 legale Windows 7 pr.
Nu heb ik een laptop met daarop Vista. kan ik dat er afhalen en een van de win 7 er op zetten of moet ik nog een derde win 7 kopen????

Gr. Rama
 
Dat hangt van een aantal dingen af. In de meeste gevallen krijg je windows 7 geinstalleerd en al op je laptop of computer aangeleverd, dit is dan 1 licentie.
Mocht je ooit windows 7 los gekocht hebben in de winkel krijg je (bij bijvoorbeeld 'home edition') 2 of 3 licenties voor je hele huishouden.
Dus wat je moet doen is bij jezelf nagaan hoe je aan windows 7 bent gekomen en hoeveel licenties je hierbij hebt gekregen.

Mocht de conclusie zijn dat je alleen voorgeïnstalleerde versies hebt, dan ben ik bang dat je op een legale manier geen gratis mogelijkheid hebt.
 
Ik heb er 2 oem versies bij gekocht alleen zijn die 64 bits en de laptop is 32 bit
Ik weet niet of oem versies te gebruiken zin voor meerdere computers
 
Een OEM versie krijg je bij je laptop of koop je bij een zelf gebouwd systeem (system builder). Deze versies zijn voor slechts 1 pc te gebruiken.
 
Wel jammer dat ik ze niet kan gebruiken,maar in ieder geval bedankt voor de antwoorden


MVG rama
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan