Alle commentaar welkom

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker45

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Berichten
88
Ik heb mijn site vernieuwd (www.bijtjebezig.nl) en krijg graag commentaar. De foto's zijn een stuk kleiner, ik hoop klein genoeg. Thumbnails werden echt vreselijk om naar te kijken.

De letters krijg ik niet echt zwart (black of #000000) geprobeerd

Ik zou nog graag willen dat de tekst naast de foto's op de paarse pagina's niet doorloopt onder de foto's, maar dat is nog niet gelukt.

De CSS-en heb ik bijgevoegd.

Alvast dank,
Maaike
 
laatst bijgewerkt 19 november 2009..........hoe doe je dat:eek:
 
laatst bijgewerkt 19 november 2009..........hoe doe je dat:eek:

Hè.... dat had ik nog niet gezien, met het volgende script. Het +1 is er tussen gezet omdat het anders de afgelopen maand geeft, maar dit toch ook niet de oplossing. Enig idee hoe ik dit goed oplos?


PHP:
mod=Date.parse(document.lastModified); 
d=new Date(mod); 
document.write(d.getDate()+"-"+d.getMonth()+1+"-"+d.getFullYear());



[Moderator-Edit] Php-tag toegevoegd. [/Edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee ik heb daar helemaal geen kaas van gegeten.
ik kijk en beoordeel alleen maar.
 
Als het goed is moet dit werken:
PHP:
<?php echo "Laatst bijgewerkt: " . date ("j-n-Y,H:i.", getlastmod());?>
Voorbeeld: Klik!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik je menu gebruik word ik een beetje gek van het feit dat de hele pagina beweegt en verschuift wegens de dikke kaders en dergelijke.

ik vind het "paars/bruin" een beetje onrustig wisselen
 
Als ik je menu gebruik word ik een beetje gek van het feit dat de hele pagina beweegt en verschuift wegens de dikke kaders en dergelijke.

ik vind het "paars/bruin" een beetje onrustig wisselen

Die twee kleuren heb ik gebruikt om onderscheid te maken tussen de twee gedeeltes van de website, maar misschien moet ik het kleurverschil wat kleiner maken.

Ik begrijp niet helemaal wat je met bewegende pagina's bedoeld. Ik heb getest in IE7, FF en Opera en merk hier niets van.

De kaders om het menu zijn inderdaad wel wat vet. Ga ik wel aanpassen. Of bedoel je andere kaders?

Als je naar het tweede niveau in de menu's gaat ga je wel naar een deel van een pagina, misschien is dat het?
 
Als het goed is moet dit werken:
PHP:
<?php echo "Laatst bijgewerkt: " . date ("j-n-Y,H:i.", getlastmod());?>
Voorbeeld: Klik!

Ok, maar dan moet ik de pagina hernoemen naar .php ipv .html
kan dit zomaar ongestraft? Of moet dit met een generator gebeuren (zag ik op een site staan).:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja, maar dan moet de server wel php ondersteunen......
probeer dit eens... Deze regels IPV wat je eerst had.
PHP:
//javascript
var mod=Date.parse(document.lastModified); 
var d=new Date(mod); 
document.write( d.getDate() + "-" + parseInt(d.getMonth()+1) + "-" + d.getFullYear() );
werkt hier helemaal goed. EN geen php nodig of wat dan ook.




:thumb:
 
Laatst bewerkt:
ja, maar dan moet de server wel php ondersteunen......
probeer dit eens... Deze regels IPV wat je eerst had.
PHP:
//javascript
var mod=Date.parse(document.lastModified); 
var d=new Date(mod); 
document.write( d.getDate() + "-" + parseInt(d.getMonth()+1) + "-" + d.getFullYear() );
werkt hier helemaal goed. EN geen php nodig of wat dan ook.




:thumb:

Dit werkt !!! Dank:)
 
mooizo. Overgens staat het hier nogsteeds fout, maargoed.

Nog wat commentaar op je site:
-De kleuren. 'k vind dat 'goud' met paarse menu echt vreselijk, maar hey, dat's mijn mening. Ben zelf nogal van het zwart/wit/grijs.
-Het menu werkt niet (goed?) bij alle dingen
-sommige pagina's (zoals http://www.bijtjebezig.nl/sierraad.html) hebben een heel andere kleur? [edit: wat anderen ook al zeiden, overheen gelezen, my bad.]
-leuke site.

wat bedoel je precies met:
De letters krijg ik niet echt zwart (black of #000000) geprobeerd
? Hier zijn alle letters gewoon zwart../.

:thumb:
 
Laatst bewerkt:
mooizo. Overgens staat het hier nogsteeds fout, maargoed.

Nog wat commentaar op je site:
-De kleuren. 'k vind dat 'goud' met paarse menu echt vreselijk, maar hey, dat's mijn mening. Ben zelf nogal van het zwart/wit/grijs.
-Het menu werkt niet (goed?) bij alle dingen
-sommige pagina's (zoals http://www.bijtjebezig.nl/sierraad.html) hebben een heel andere kleur? [edit: wat anderen ook al zeiden, overheen gelezen, my bad.]
-leuke site.

wat bedoel je precies met:

? Hier zijn alle letters gewoon zwart../.

:thumb:


Fijn dat je er naar wilt kijken.
Ik ben ooit begonnen met alleen het gouden deel, toen had elke pagina een andere opmaak, ander kleur, het barbiedeel kwam later. Onlangs heb ik in het eerste deel meer eenheid gebracht door alles 'goud' te maken. De kleur vooral gekozen omdat ik de 'kerst'pagina in kerstkleur wilde houden, maar wel neutraal. Nu na jullie commentaar kijk ik er anders tegenaan en denk dat ik alles grijs/zwart/geel ga maken. Dat past goed bij het bijenlogo.

De letters in het menu zijn bij mij in alle drie de browsers echt diep zwart, maar die in h1 en h2 lijken meer donkergrijs, een beetje mat. Ze lijken ook vet, terwijl ik dat nergens heb aangegeven. De achtergrond image is hetzelfde bij beide.

Oh HELP, nu snap ik er niets meer van. Ik kijk net op de site zelf. De opmaak van sierraad is de oude opmaak, maar wel met de nieuwe images. De naam is exact het zelfde. Dat moet toch bij het uploaden worden overschreven????? Hij geeft wel meer oude pagina's weer.:eek:

Verder heb ik idd een paar links in het menu niet goed staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan