Alle links worden geopend met Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomroelofs

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2011
Hallo,

Zoals de titel al vermeld; alle links die ik in welk programma dan ook aanklik, worden geopend met Word 2007. Ik heb al op Google gezocht en daar heb ik hoofdzakelijk als oplossing gevonden dat ik bij Configuratiescherm > Standaardprogramma's > Koppelingen instellen, moet zijn en daar iets van HTTP moet veranderen dat onder protocollen staat. Het probleem is dat HTTP of iets vergelijkbaars niet in mijn lijst voorkomt.

241qfis.jpg

Alvast bedankt

Groet,
Tom

uh... als je een snelkoppeling maakt van een site en dan dubbelklikt waarmee opent hij die dan?

edit: Rechtermuisknop op een pagina (google ofzo) dan opslaan als op de bureaublad opslaan en dan vervolgens openen.

Laatst bewerkt:
Dan openend hij hem wel in mijn browser (Firefox), maar klik ik bijvoorbeeld in Windows Mail live in een email op een link, dan openend hij de link in Word. Ik klikte net ook in het menu van Winrar op een knop die een internetpagina zou moeten openen, maar weer pakt hij Word. Ik denk dus niet dat het perse aan 1 programma ligt.

Zoja, zoek ik verder.
Zonee, maak je Firefox browser je standaard browser.
Weet je niet wat het is, open firefox->setting/instellingen en maak het je standaard browser.

Dat was het probleem.. Ik had geen standaard browser ingesteld. Dat heb ik nu gedaan en alle links worden weer geopend in mijn browser.

Bedankt voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan