Kramer
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 jun 2002
- Berichten
- 447
Hallo iedereen,
Ik heb hier op de het forum al heel wat gevonden om mijn excel bestand mooie te krijgen en geautomatiseerd.
Ook om een bestandsnaam te maken naar aanleiding wat er in een cel staat.
Maar ik heb nu 2 vragen.
1. Mijn document bestaat uit 2 tabbladen. (Factuur en adressen )Nu wil ik als ik hem laat opslaan alleen het werkblad waar ik op sta (factuur) laten opslaan. Dus tabblad 2 (adressen ) moet in het nieuwe document niet meer voor komen.
2. Of is het handiger dat hij in het zelfde document als tabblad 3 word opgeslagen en waarbij alles formules weg zijn en alleen de waarde er nog in staan en de tab de naam heeft kregen van de naam aan wie deze wordt toe gestuurd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bedankt
Ik heb hier op de het forum al heel wat gevonden om mijn excel bestand mooie te krijgen en geautomatiseerd.
Ook om een bestandsnaam te maken naar aanleiding wat er in een cel staat.
Maar ik heb nu 2 vragen.
1. Mijn document bestaat uit 2 tabbladen. (Factuur en adressen )Nu wil ik als ik hem laat opslaan alleen het werkblad waar ik op sta (factuur) laten opslaan. Dus tabblad 2 (adressen ) moet in het nieuwe document niet meer voor komen.
2. Of is het handiger dat hij in het zelfde document als tabblad 3 word opgeslagen en waarbij alles formules weg zijn en alleen de waarde er nog in staan en de tab de naam heeft kregen van de naam aan wie deze wordt toe gestuurd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bedankt