• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

alleen waarden opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lèchajiém

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hallo ik ben gloednieuw hier.....
ik heb het forum al afgestruind en ben veel wijzer geworden, mijn dank daarvoor.

nu heb ik alleen nog 1 kwestie waarop ik niet direct een antwoord heb kunnen vinden namelijk het volgende :

ik heb een werkmap met daarin 2 werkbladen

1 is een adressenbestand 2 is een blad met vert.zoeken om ze netjes weertegeven en te zoeken.

nu wil ik de gevonden gegevens op blad twee automatisch in gevuld hebben op een blad in een andere werkmap, dat heb ik al wel voor elkaar.. maar nu komt het...
als ik die map dan opsla wil ik dat hij alleen de waarden opslaat en niet de formules...zodat als ik hem de volgende keer weer open er hetzelfde instaat als toen ik hem opsloeg.

ik hoop dat iemand me een beetje kan helpen... BDW ik ben een beginneling en heb nog maar 5 dagen ervaring met VBA.

selecteer je resultaat (snelste met de ctrl-toets + de "*" toest op je numeriek klavier)
kies kopiêren
kies "bewerken --> plakken speciaal--> waardes --> ok

als je dit doet terwijl je een macro opneemt, doet deze het voor jou telkens weer na.

danje Ilse voor je antwoord.....dit is natuurlijk ook een optie..

het is alleen niet helemaal wat ik zocht..dit is kopieeren...nu moet ik het na het kopieeren dan toch nog opslaan ?...

ik wil eigenlijk echt gelijk de waarde opslaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan