KnightFluffy
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2014
Hallo allemaal,
Dit forum heeft mij al een aantal keer geholpen, maar nu is het de tijd voor een vraag van mezelf
Wat wil ik:
In Word wil ik een invulformulier maken waar er tekst staat met op de nodige plekken een invul of keuze vak.
Dit gaat allemaal prima en hier red ik me mee.
Als aanvulling wil ik dat als er een keuze gemaakt wordt uit een keuzelijst dat er automatisch een nieuwe keuzelijst bij komt.
Als voorbeeld:
Ik wil graag een Broodje met het volgende beleg: Kaas, Ham, Jam
Het broodje is een keuze die opzich is.
Het beleg is een keuze waar een vervolgkeuze op zou moeten komen. Dus als je dubbel beleg wilt dan kan dat!
Maar, als je geen extra beleg wil dat er dan niet 2 lege plekken staan naast het gekozen beleg.
-- beleg: Kaas, Kies beleg, Kies beleg
Wie weet het?
Thnx in advance
Dit forum heeft mij al een aantal keer geholpen, maar nu is het de tijd voor een vraag van mezelf

Wat wil ik:
In Word wil ik een invulformulier maken waar er tekst staat met op de nodige plekken een invul of keuze vak.
Dit gaat allemaal prima en hier red ik me mee.
Als aanvulling wil ik dat als er een keuze gemaakt wordt uit een keuzelijst dat er automatisch een nieuwe keuzelijst bij komt.
Als voorbeeld:
Ik wil graag een Broodje met het volgende beleg: Kaas, Ham, Jam
Het broodje is een keuze die opzich is.
Het beleg is een keuze waar een vervolgkeuze op zou moeten komen. Dus als je dubbel beleg wilt dan kan dat!
Maar, als je geen extra beleg wil dat er dan niet 2 lege plekken staan naast het gekozen beleg.
-- beleg: Kaas, Kies beleg, Kies beleg
Wie weet het?
Thnx in advance