Alternatief voor Azerty

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Weet iemand een goed alternatief voor Azerty.nl?
Ik kocht er altijd met plezier, maar het laatste jaar is alles met sprongen achteruitgegaan en is het bedrijf vrijwel volledig onbereikbaar (ook nu probeer ik al bijna 2 uur om erdoor te komen)
Ook op Trustpilot zie ik meer en meer 1-ster beoordelingen verschijnen, iets wat vroeger nooit voorkwam.

Is er een soortgelijke winkel die jullie kunnen adviseren? Want ik heb weinig zin om een nieuwe gamepc van 3000 Euro daar te laten bouwen als ze telefonisch compleet onbereikbaar zijn en er zelfs geen medewerkers meer op de klantenservice zijn ingelogd daar (wat bleek uit de melding die ik na 30 min wachten kreeg voordat de verbinding werd verbroken)

Alternate is prima.
Deze ook: Megekko.nl

Staat nog steeds vrij hoog, heb er geen last van, koopt altijd daar.
Dat zijn voornamelijk reviews van klanten die geen contact met de klantenservice nodig hebben gehad, maar ik vrees dat dat de norm begint te worden.
Degene van Deze Review heeft dus wel contact met de klantenservice gehad.

Je kunt naar reviews kijken en sterren e.d. en naar Lange Pier luisteren en dat laatste zegt totaal niets. Ik heb zelf uitgebreid contact gehad met Azerty om een nieuwe pc te bouwen. Mocht voor mij wel 5000,- euro kosten maar totaal geen enkele medewerking gehad. Diep droevig. Volgens mij werken de oude medewerkers die wel uitstekend behulpzaam waren er al lang niet meer.

Zelf in Raalte geweest, had mijn wensen met behulp van Helpmij goed in kaart gebracht echter door hun vreemde en onnavolgbaar gedrag niets van terecht gekomen en iemand anders heeft de pc gebouwd. Kosten 4.000,00 euro.

Sturen ze ook nog een mail om een waardering te geven. Ik schrijf een nul, nul komma nul.

Terug
Bovenaan Onderaan