AMD en Intel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me pc'tje binnen :D :D :D BEN ZO BLIJ!!!!!!:love::love::love:

Ik ga 'm zelf in mekaar zetten dus dat belooft nog avontuur!!! :P Hahaha
Wens me succes

Gratz en succes.
Het in elkaar zetten is niet zo heel moeilijk gewoon heel goed de handleiding lezen.

Allemaal erg bedankt! :P Het erin zetten van de voeding en processor ging goed. Alleen ik zit vast bij het insteken van de pinnen van de koeling van de processor... Als ik op eentje druk schiet de andere los en 2 willen er helemaal niet in...

Iemand tips over hoe ik dit moet doen? Want ik ben écht bang dat ik het moederbord in 2 stukken breek! Ik moet zoveel kracht zetten en dan nog gaan ze er niet in op 1 na....:confused:

17361200940680eg6.jpg

Zorg dat de bevestigingspinnen zo staan als op de foto en dan moet je ze er zo op kunnen klikken. Ik heb er ook een minuut of 5 mee lopen prutsen.

Ik 1 uur en 15 minuten en het lukt nog niet! Aan een kant gaan ze wel en aan de andere kant niet!!! Moet ik ze op een specifieke manier indrukken ofzo?

Heel raar. Ik vond het juist erg makkelijk gaan om die koeler te plaatsen.
Ik heb er de laatste jaren toch wel behoorlijk wat geplaatst en de intel-koeler vond ik echt het makkelijkst. Zelfs zo makkelijk dat ik me nauwelijks nog kan herinneren hoe ik het deed :).

Probeer het eens in diagonaal in te drukken. Dus eerst bijv linksboven en daarna rechtsonder. Ik zou me kunnen voorstellen dat als je eerst links en rechtboven doet, dat dan de pinnen een beetje scheef voor de gaten aan de onderkant komen.
Het is een beetje gissen voor mij hoor..

Probeer ik wanneer ik linksboven doe gaat hij rechtsonder niet. Aan alle andere kanten wel... Wat kan er aan de hand zijn?

Lukt niet, Mag je het moederbord trouwens aanraken van onder?

zolang je maar niet electrisch geladen bent.

Maar het moederbord is niet ingebouwd?
Volgens mij heb ik de koeler er pas opgezet na het inbouwen van het moederbord in de kast (ik meld het nog maar eens: denk aan de afstandhouders!). Dit doe ik normaal gesproken niet, maar volgens mij stond in de handleiding dat je eerst het moederbord moest inbouwen.
Dit is op basis van mijn geheugen hoor: heb mijn pc afgelopen zomer in elkaar gezet :).

Dan ga ik dat even proberen. In een instructievideo die ik zag hield die gozer gewoon het moederbord vast en drukte hij de processor erop.. Maar dan bouw ik eerst het moederbord in en kijk ik dan verder.

Nou het is dan eindelijk gelukt! Met hulp van me vader en een hoop gerotzooi klikte de koeling er ineens in... Laten we hopen dat het moeilijkste achter de rug is...

Weet iemand hoe de voorkant van de cm 690 opengaat?

Opgelost.. Maar kan iemand me helpen met de draden van de fans? Ik heb geen idee hoe die moeten worden aangesloten!!!!
Ook de draden: USB , AC-97, HD AUDIO, 1394

Ik heb geen idee waar ze moeten:shocked:

Opgelost.. Maar kan iemand me helpen met de draden van de fans? Ik heb geen idee hoe die moeten worden aangesloten!!!!
Ook de draden: USB , AC-97, HD AUDIO, 1394

Ik heb geen idee waar ze moeten:shocked:

je zult toch wel een boekje bijgeleverd hebben gekregen van je moederbord?
daar staat alles in beschreven..

Maar niet waar de HD Audio in moet als je de AC'97 heb aangesloten...
En over de fans staat NIETS nergens :O Echt raar..

Maar niet waar de HD Audio in moet als je de AC'97 heb aangesloten...
En over de fans staat NIETS nergens :O Echt raar..

Fans staat er echt in. Er zijn 2 aansluitingen voor kastkoeler, 3-pins. (en 1 voor de power-fan, ik denk dat dit voor de voeding is: zal je niet gaan gebruiken).
Ik weet niet welke aansluting aan de koelers zit, maar meestal zijn dit hdd-aansluitingen. Dus je moet een kabel gebruiken welke je gebruikt voor oude ata-schijven.
Wil je de koelers aansluiten op het moederbord, dan heb je een verloopstukje nodig.

HD audio: hoe ziet de connector eruit? Hoeveel pins bijv..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan