AMD Temperatuurtjes waar we trots op zijn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een Orb is echt geen goede koeler :D koelprestatie is helemaal niet evenredig met de geluidsproductie.

Maar dit topic gaat de verkeerde kant op..

Waar moet ik wezen bij bios? iemand zij health ........
Maar het probleem is, waar vind ik dat? drom d8 ik dat mijn bios versie te laag was

Hoi, AMD 2000+ met gewone koeler 49° C stressed 52° C

Nou waar ik echt trots op mag zijn
Ik heb een spire cooler die maar 12 euro koste
en mijn amd athlon 2600 xp word maar 30 graden

en mijn kast is ook van binnen 30 graden:D

Geplaatst door DenniZvb
Waar moet ik wezen bij bios? iemand zij health ........
Maar het probleem is, waar vind ik dat? drom d8 ik dat mijn bios versie te laag was

health, als het goed is heeft elke bios die.

30° kast en 30° CPU? Proficiat, je hebt de perfecte koeler.. Dat is een effeciëntie van 0 C/W. Onmogelijk dus :D

Ofwel kijk je naar de temp van de northbridge (chipset), ofwel is de tempsensor op je moederbord niet helemaal lekker.

nou ok mijn kast is 30 graden en mij processor 32 graden mar rond graag af snappie :D

Wel, dan is het nog steeds een efficiëntie van 0.01 C/W ofzo.. En dat kan je enkel bereiken met een héle goede waterkoeling.

nou kom maar kijken toch is het zo en heb met mijn oude cooler kwam ie op 60 graden mijn processor

was ook een spire zelfs een beter dan wat ik nu heb alleen zat daar geen cool pasta onder en die ik er nu op heb wel

Voel eens aan je koeler (liefst met fan ff uitgezet).. Als je CPU echt 32° is, zal het amper warm aanvoelen.

Ja je hebt gelijk ik heb mijn vingers op de bovenkant van de cooler gelegd voelt erg koud aan .

is dat wel goed

Ik heb net ff in de bios gezeten van mijn mobo en daar staat nu System 31 graden en cpu 33 graden

zo,n progammatje kan wel fout zijn maar bios niet

:thumb:
en dit keer is datr progamatje wel goed

Heb ook zoiets raars: volgens bios en asusprobe/aida zi de temps een nette 40 graden stressed met kap vd pc erop. Kap eraf is het 37 graden.Onder windows millenium dus. Onder xp is diezelfde temp opeens 62 graden? Geloof ook bios eerder dan een progje geloof ik.

Als ik bij het opstarten Del druk.. dan krijg ik een blauw/geel scherm.. daar staan een stuk of 10 opties.. maar er staat geen Health tussen, is er ook geen sneltoets ofzo? Ik snap er nikz van.. kan het zijn dat er geen Health bijstaat omdat mijn Bios 2 jaar oud is?

Geplaatst door jhonnybos
Ik heb net ff in de bios gezeten van mijn mobo en daar staat nu System 31 graden en cpu 33 graden

zo,n progammatje kan wel fout zijn maar bios niet

:thumb:
en dit keer is datr progamatje wel goed

Bios kan er ook naast zitten, het kan bijvoorbeeld aan je sensoren liggen... Ik vind 33 graden wel heeeeel erg laag voor een luchtcooler...

Geplaatst door DenniZvb
Als ik bij het opstarten Del druk.. dan krijg ik een blauw/geel scherm.. daar staan een stuk of 10 opties.. maar er staat geen Health tussen, is er ook geen sneltoets ofzo? Ik snap er nikz van.. kan het zijn dat er geen Health bijstaat omdat mijn Bios 2 jaar oud is?
wat voor computer heb je ik kon het bij mijn Packerd bell ook niet zien.
mijn temps zijn idle CPU 48
case 19
en strest CPU 52
en case 23

Het is al niet meer nodig.. ik weet vanaf nu dat ik geen sensors in mijn PC heb :(.. misschien kan'k een temperatuur-meet setje kopen ofzo..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan