America´s army error

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
445
sinds kort heb ik plotseling een probleem wat waarschijnlijk word veroorzaakt door punkbuster.

Als ik AA opstart, is hij eerst even aan het laden, en dan krijg ik een foutmelding.

Nadat ik hem opnieuw heb geinstaleert, kon ik hem wel opstarten, maar zodra ik punkbuster aanzet krijg ik weer een foutmelding gevolgt door t zelfde probleem.

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2956 MHz with 638MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5700LE (8421)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Untitled <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 706D7564 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free


mzzlss

kevin
 
Laatst bewerkt:
Als je naar je america's army map gaat kun je naar
\System\pbsetup\pbsetup.exe

daarmee kun je zonder AA te starten je Punkbuster opwaarderen
misschien dat hij dan start?
 
ik ga het vanavond proberen, bedankt.

Andere tips zijn welkom:thumb:

mzzlss

keivn
 
Her noem je armyops.ini (configuratiebestand) eens naar armyops.org
Daarmee worden de display instellingen gereset
 
nou, ik denk dat ik het al gevonden heb. Maar het is nog neit opgelost.

De nieuwe PB gaat in conflikt met AVP.exe wat hoort bij Kaspersky anti virus.

Dus denk dat ik maar even moet wachten tot een pb updat of aa 2.7 die overigens erg wijs is.

mzzlss

kevin
 
je kunt misschien ffe aa er weer helemaal afgooien, en dan ook alle mappen leeg gooien. kan misschien zijn dat er een bestand blijft staan in de system map na de installatie.
 
Zoals je zelf al concludeerde is het een "Kasperskij" probleem, verwijder die alels komt goed :cool:
 
Ja, maar het probleem is dat het er niet af mag van me pa, vroeg of laat zal het toch wel verwijdert worden, ik moet dan alleen wel een andere hebben.

Dus hoor graag wat jullie aan bevelen wat betreft anti virus programma's. Northon niet want daar loopt me pa ook weer over te zeuren:p

thx
 
Ja, maar het probleem is dat het er niet af mag van me pa, vroeg of laat zal het toch wel verwijdert worden, ik moet dan alleen wel een andere hebben.

Dus hoor graag wat jullie aan bevelen wat betreft anti virus programma's. Northon niet want daar loopt me pa ook weer over te zeuren:p

thx

Avast
AVG
NOD32

zijn wat mij betreft alle 3 goede virusscanners, zelf gebruik ik Avast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan