amilo D

• Onderwerp starter Onderwerp starter opa2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

opa2

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Geachte
Ik heb een Laptop Amilo D 7820, Ik wil graag de HD schijf verwisselen, maar krijg dat ding niet open.
Ik heb alle schroefjes aan de achterzijde verwijderd, ook die onder de DVD lezer maar nu zit hij nog ergens vast bij de startknop of bij de poorten,alvast op voorhand bedankt als iemand kan helpen ,groetjes

Zitten er niet nog schroefjes in onde de accu. Dust het klepje eraf, de accu eruit en daaronder.
En zit de hardeschijf ook niet gewoon onder een klepje? In sommige laptops is dit namelijk wel het geval en hoef je niet je hele laptop open te schroeven.

Laatst bewerkt:
Indien je er nog garantie op hebt, dan raad ik je af om zelf met de laptop te gaan knutselen.

Over het algemeen is het dat je de complete onderplaat eraf moet halen voordat je zulke onderdelen kan verwisselen.

Ik hoop dat je sowieso eerst de accu eruit hebt gehaald voor je geprobeerd hebt hdd te verwijderen. Daarna het juiste klepje openschroeven en hard (maar voorzichtig!) genoeg trekken.

Dank U,maar de hd zit niet onder een klepje en er zitten ook geen schroefjes meer onder de batterij en er is helaas ook geen garantie meer op.

als de hdd onder een klepje zit kan je hem erzo uithalen en er een nieuwe in zetten. En ik neem aan dat je bij een klepje ook echt een klepje bedoelt en niet de hele onderkant. Je moet wel even je gegevens ergens opslaan zodat je die niet kwijt bent. En je moet windows opnieuw installeren.

amiloD openen

heel de onderkant moet eraf accu verwijderd ,modem plaatje afgenomen; DVD houder verwijderd,alle schroefjes eruit gedraaid gaat vanvoor een stukje open maar blijft achter vast zitten ergens bij de scharnieren ofzo:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan